İSTANBUL

1K 63 17
                                    

Tevafuk bu ya belki bir gün, aynı duaya Amin deriz Eyüp Sultan'da. (Uğur Koca

ELİF

Bütün hafta boyunca nişan telaşından dolayı nasıl geçti hiç anlayamadım. Abimin düğününe daha bir hafta var ama biz erken gideceğiz orada babamlar yalnız her şeyle onlar ilgileniyor. Ben, Yusuf, Rozerin ve Mehmet abi bugün gideceğiz Yahya babam ve Dila annem de düğünden iki gün önce gelecek. Rozerin'le birlikte götüreceğimiz her şeyi son kez tekrar ettik biz kontrol ederken Yusuf ve Mehmet abi gelmişlerdi, onlar gelince üzerlerini değiştirmek için odaya çıkınca kapıdaki korumalar eşyaları arabaya yerleştirdi. Hepimiz bir arabada gideceğiz, Rozerin ve Mehmet abi baş başa gitmek istemediler, her ne kadar dini nikahları da olsa yalnız kalmaktan çekiniyorlar. Aslında en güzeli bende Yusuf'la nişanlıyken öyleydim Yusuf'la yalnız bir yere gitmek istemiyordum pek. Belki hayatım boyunca bana haram bir erkekle göz göze gelmekten sakındığım içindir. 

En sonunda yola çıkabildik, hava alanına geldiğimizde uçağın kalkmasına daha bir saat vardı. Rozerin ve ben bekleme salonuna geçtik. Mehmet abi ve Yusuf'ta kahve almaya gittiler. Biz bekleme salonunda Yusuf'u ve Mehmet abiyi beklerken yanımıza el ele tutuşmuş iki tane tüçük çocuk geldi ve oturdu. Birisi kızdı diğeri erkek, o kadar tatlılardı ki, kız olan aynı benim gibi mavi gözlüydü erkek olan da tıpkı Rozerin gibi ela gözlü. İkisi de şaşkın şaşkın bize baktılar ve erkek olan konuşmaya başladı;

-Meyaba güzelim.

-Oo merhaba yakışıklı.

-Nasılsın?

-Elhamdülillah iyiyim Allah'a şükür sen nasılsın bakalım.

-Bende iyiyim uçak bekleyken geziyoyuz işte sevgilimle.

-Sevgilinle mi?

-Evet Beyna teyzemin kızı benim de sevgilim bu ayada ben Ömey.

-Bende Elif. peki kız arkadaşının ismi ne?

-Onun adı da Fatıma Betül.

-Maşallah ne kadar güzel ismi var. Peki Ömercim sizin anneleriniz nerede?

-Onlay şu kayşıdaki koltukta otuyuyoy ben seni göyünce yanına geldim çünkü mavi göşlü kızlayı çok seveyim. Sende mavi göşlüsün.

-Ooo laflara bak sen.

Biz Ömer'le konuşurken birden aramıza kızgın bir şekilde Fatıma Betül girdi;

-Hani sen biy tek beni seviyoydun?  Neden şimdi bu ablaya konuşuyoysun?

-Ya ben şaten seni seviyoyum bu ablaya konuşmamın sebebi de şu ona diyeceğim ki sen mavi göşlü olabiliysin ama Fatıma Betül hepinişdeğn daha güşel. Sen meyak etme ben tek seni seviyoyum.

-Tamam o zaman.

Biz çocuklarla muhabbet ederken Yusuf ve Mehmet abi de yanımıza geldi. Mehmet abi hemen konuşmaya başladı tabi;

-Oo hanımlar yalnız kalmamışsınız.

-Kalmadık abi bu iki küçük sevgili bizi yalnız bırakmadı.

-Sevgili derken abicim?

-Ya şimdi şöyle ki abi Ömer ve Fatma Betül sevgiliymiş Ömer beyimiz öyle diyor.

-Hmm anladım.

Ben Mehmet abiye olayı anlatırken Yusuf, Fatıma Betül'ü kucağına aldı ve öptü tabi öper öpmez bacağına tekmeyi yedi;

-Bıyak sevgilimi, o benim sevgilim, öpemeşin onu.

-Bıyakma abi o vaya şu mavi göşlü ablaya konuştu hemde onu beyenmiş. 

Kader KilidiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin