Umursama dünya gelse de üstüne, tek umudun Allah'ın olsun. Elbet bir gün devran döner tersine, sabır en büyük silahın olsun..
NARİN HANCIOĞLU(YUSUF'UN KUZENİ)
Bugün büyük gün. Yusuf'a öyle bir oyun oynayacağım ki beni o konağa götürmeye mecbur kalacak. Evliliklerinin ikinci ayı bitmek üzere ve daha bir kere bile kavga ettiklerini görmedim. Ama bugün öyle bir şey olacak ki yıllarca uğraştığım şeye kavuşucam. O konağın hanımı ben olacağım.
Ben Narin Hancıoğlu yıllardır tek bir gaye için asla sevmediğim bir adamla birlikte oldum. Şimdi hayallerimden kimse vazgeçiremez. Sen göreceksin Yusuf Baturalp sana öyle bir şey yapacağım ki beni o konağa götürmeye mecbur kalacaksın.
ELİF
Bu sabah yine ağzımda ekşi bir tatla uyandım. Son günlerde çok fazla oluyordu bu olay sanırım midemi üşüttüm bir ıhlamur kaynatsam çok iyi olacak. Ben lavaboda içimde biriken ne varsa dışarıya çıkartıyorken, birisi saçlarımı ensemde topladı. Dönüp baktığımda Yusuf bana yardım ediyordu.
-Yusuf sen çık miden bulanmasın.
-Elif'im olur mu öyle şey, benim senden asla midem bulanmaz, bugün doktora gideceğiz Elif hanım itiraz istemiyorum.
Şuan Yusuf'a cevap verecek durumda değildim. İçimdeki her şeyi çıkarttıktan sonra, Yusuf yüzümü yıkadı. Odaya geçtik. Beni dizine yatırdı ve saçlarımı okşamaya başladı.
-Bugün doktora gideceğiz Elif seni böyle gördükçe benim canım yanıyor. Sana bir şey olmasını dayanamam. Hem durduk yerde nereden çıktı bu kusma, sürekli böylesin, ciddi bir şey var diye korkuyorum artık. Dün merdivenden çıkamadın başın döndü, olmaz böyle Elif.
Aklıma gelen şeyle dondum kaldım olabilir miydi acaba. Yusuf ve benim bebeğimiz olabilir miydi? Hayız halimde 15 gün gecikti bu ay. Yusuf'u ikna edip bugün hastane işini iptal ettirmem gerekli eğer hastaneye gidersek belli olabilir. Ben önce kendim öğrenmek istiyorum o yüzden test yapmam gerekli. Ne olursa olsun benim hastaneye gitmemem lazım. Eğer minik bir mucize varsa içimde ben kendim söylemek istiyorum Yusuf'a, benden duysun baba olacağını. Ben böyle hayal alemine dalmışken Yusuf'un seslenmesiyle kendime geldim.
-Dünya'dan Elif hanıma orada mısınız acaba?
-Buradayım burada dalıp gitmişim öyle, kusura bakma.
-Ne kusuru Elif'im ama kahvaltıya inmemiz gerekli herkes bizi bekliyordur.
-Tamam sen in ben şalımı yapıp geliyorum.
YUSUF
Elif hiç iyi değildi son günlerde, yüzü bembeyaz ruh gibi, sürekli kusuyor ve çok halsiz ona bir şey olacak diye çok korkuyorum. Aslında aklıma gelen başka bir şey daha var ama bunu Elif'e söylemek istemiyorum. Belki olmayabilir boşuna umut etmesini istemiyorum. Sonra hayal kırıklığına uğrayıp üzülebilir, o yüzden doktora gidip öğrenmek en doğrusu.
Elif daha iyi olduktan sonra kahvaltıya inmek istedim. Bir an önce kahvaltı yapıp hastaneye gitmemiz gerek. Elif şalını yapacağını söyleyince ben aşağı inmeye başladım. Merdivelerden inerken birinin kolumu çekmesiyle kendimi oturma odasında buldum. Tutan kişiye baktığımda Narin olduğunu gördüm, yine ne istiyordu bu yılan.
-Ne var Narin niye çektin beni buraya?
-Yusuf benim sana söylemem gereken bir şey var.
-Söyle ne söyleyeceksen Elif görmeden aşağı inmem lazım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader Kilidi
EspiritualBir tarafta Rabbine meftun bir kız, diğer tarafta hayatında her istediğini elde etmiş bir adam. Elif Korel İstanbul dışında hiç bir yere gitmeyen bir kız Mardin'e gittiği zaman nelerle karşılaşacak. Yusuf Baturalp bir takım şartlar koyarak evlendiği...