Hermosa

829 93 78
                                    

« ξέρεις ποτε καταλαβαίνεις Ότι ερωτεύεσαι τον άλλον , όταν σου χαμογελάσει και γελάς και εσυ»

☪️☪️

Πρώτη φορά στην ζωή μου, γοητευομαι με έναν αντρα και αυτός είναι ο λόγος που ειμαι μόνη μου τόσο καιρό , δεν είχα ποτέ σχέση με αγόρι. Δεν με εντυπωσιάζουν , ειναι όλα ανώριμα όπως ο αδελφός μου , τους νοιάζει το σεξ και τίποτα άλλο .

"Μελίνα σου είπα να μην το πεις " τσιρίζει διπλα μου η Αλίκη και δεν μπορω να καταλάβω γιατί όλοι νευριάζουν με αυτό .

"Χαβιέρ μην την παρεξηγηθείς δεν ειναι από τις πιο έξυπνες " είπε ο νικος πετάει την εξυπνάδα του και δεν καταλαβαίνει αν προσβάλει τον άλλον .
Κατσε του μιλάει ελληνικά; ισπανός δεν ειναι;;

" είχε πολυ πλακα " λέει και συνεχίζει να γελάει από χαρά , Μην το κάνεις αυτό , το γέλιο του ειναι σαν μαγνητης , το κοιτας συνέχεια , τα δόντια του ειναι λευκα και ίσια , όλα πάνω του περιγράφονται με τελειότητα .

" μιλάς ελληνικά " τον ρωτάω με απορία δεν θελω να σχολιάσω για το προηγούμενο γεγονός , μάλλον είπα κάποια βλακεία .

" πρώτα ας συστηθώ με λένε Χαβιέρ και ναι η μητέρα μου είναι ελληνίδα και μου έμαθε να τα μιλάω" λέει ευγενικά γιατί κάθομαι και τον κοιτάω σαν χαμένη,
Χαζεύω αυτα τα πράσινα μάτια του που με μαγεύουν , ειναι σαν μικρά διαμάντια που γυαλίζουν κάτω από το φως του ηλίου .

" χάρηκα Χαβιέρ με λένε Μελίνα" λεω ντροπαλά , εγώ ντροπαλά;; μα τι έχω πάθει και του δίνω το χέρι μου διστακτικά , όταν ακουμπάνε τα χέρια μας νιώθω ένα ρεύμα να με διαπερνά , μαγνητιζομαι στο άγγιγμα του και θέλω να πιστέψω και εκείνος το νιώθει , αφού καθόμαστε για λίγα λεπτά και κοιτάμε ο ένας τον άλλον αποσβολωμένοι και σαν να μην υπάρχει κανεις στο άλλο δωμάτιο . Όταν παταριζω τα μάτια μου τότε νιώθω τα βλέμματα όλων των υπολοίπων .

Η Αλίκη μας κοιτάει λες και είμαστε ζευγάρι,βήχει διακριτικά και φεύγει να πάει να δει το έργο της , από την άλλη ο Νίκος με τον Άκη πανε εξω για τσιγάρο και εγώ είμαι μαζί με τον κουκλο Χαβιερ .

" σορρυ για την Αλίκη αλλα ειναι πορωμενη με το greys anatomy" λεω και γελαω κοροϊδευτικά .

" ξέρει ότι ο ντερεκ θα πεθάνει " λέει σοβαρά τι είπε μολις τώρα ;εγώ γουρλωνω τα μάτια μου από αντίδραση , πες μου ότι το βλέπει να πεθάνω στα γέλια.

" το βλέπεις και εγώ αυτό της είπα " του απαντάω κρατώντας το γέλιο μου και εκείνος χαμόγελαει διαβολικά .

•Hermosa •Where stories live. Discover now