▪replay▪

489 50 34
                                    

Χουλιο POV

Δυστυχώς όλα δεν μου πάνε καλά ανακάλυψα ότι η μικαελα με πρόδωσε με το χειρότερο τρόπο, έλεγε πληροφορίες στον εχθρό μου αντί να την σκοτώσω ,την φίλησα και κόντεψα να κοιμηθώ μαζί της τι πάει στραβά με μένα;;;

Αλλά έχω χειρότερο πρεπει να μιλήσω σήμερα στην αδελφή μου ότι ο Χαβιέρ ζει αλλα πως να της πω ότι δεν την θυμάται και μας μισεί, όταν νομίζαμε ότι πέθανε κάθε μέρα στον ύπνο της φώναζε το όνομά του ,υπέφερε δεν ξέρω αν είναι καλή ιδέα αλλα πρέπει να μάθει την αλήθεια .

" αδελφούλη τι έχεις " λέει η γλυκιά φωνή της ελι

" σκέφτομαι διαφορα " της λέω και καπνίζω το τσιγάρο μου.

" έμαθα για την μικαελα δεν ξέρεις πόσο λυπάμαι αλλά νομίζω λέει αλήθεια, την απειλούσε αυτο το καθίκι " λέει με νεύρα ,που να ήξερες τι άλλο έκανε αυτό το καθίκι

" Δεν ξέρω , ασε την μικαελα, θελω να σου μιλήσω και θελω να είσαι πολύ δυνατή " της λέω και εκείνη με κοιτάει με έκπληξη

" τι έγινε " λέει με τρομαγμένη φωνή .

" Δεν ξέρω πώς να αρχίσω , πριν λίγες μέρες στην αποθήκη που έγινε το εμπόριο είδαμε κάποιον που δεν Περίμενα να δω ξανά " λέω όσο πιο σταθερά μπορω .

" ποιον" λέει και κουναει τους ώμους της .

" τον Χαβιέρ, ζει αλλα έχει παθει αμνησία και δεν θυμάται κανέναν, μας μισεί γιατί ο ραμιρεζ του έκανε πλύση εγκεφάλου " της λέω και την βλεπω να γελάει νευρικα

" κόψε την πλάκα ήπιες τίποτα από τα ναρκωτικά " λέει φυσικά και δεν με πίστεψε

Ακούω τον πατέρα μας από πισω να μπαίνει στο δωμάτιο .

" αλήθεια λέει και δεν θυμάται ούτε την Μελίνα ουτε κανέναν και με σκότωνει" λέει και μας κοιτάει χωρίς να πει τίποτα, εβγαιναν δάκρυα απο τα μάτια της ασυναίσθητα.

Μελίνας POV

Του τα είπα και περιμένω την αντίδραση σου είμαι έτοιμη για το χειρότερο σενάριο.

" μα πως γίνεται να έχουμε εμείς παιδι ,μπλοφαρεις " μου λεει και αρχίζω να χάνω την ψυχραιμία μου ολο αυτη πιστεύει τι σκατα έχει παθει .

" Όχι δεν παίζω με το παιδί μου για να σε γυρίσω πίσω , έμεινα έγκυος από την πρώτη φορά που κάναμε έρωτα είμασταν μαζί λίγους μήνες αλλα το κράτησα γιατί είναι ο καρπός του ερωτα μας, δεν την ήξερες αυτη την πορνη ποτέ σου , μια πρώην είχες την Σοφία η οποία είναι η γιατρός της κόρης μας αλλα τι στα λεω εσυ πιστεύεις αυτη μπορω να σου πω τα πάντα για σένα και την οικογένειά σου γιατί εσύ μου τα ειπες " του έλεγα και κρατούσα τα δάκρια μου .

•Hermosa •Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang