Forever ?

572 78 21
                                    

Η υπομονή μου εχει εξαντληθεί και δεν μπορω να κρατήσω τα νεύρα μου , η κοπέλα ειναι μια κούκλα και ζητάει να δει τον χαβιερ στο σπίτι της κολλητής μου .

" εδώ είναι περάστε " λέει εύγενικα η Αλίκη

" Ναι , να περάσουν όλες οι λυσσαρες " λεω ειρωνικά και φανερά εκνευρισμένη.

" συγνωμη αλλα ονομάζομαι eli , eli de luca" λέει και χάνετε το αίμα μου απ το σώμα μου , ακουσα καλα , το επίθετο της ειναι το ίδιο με του χαβιερ .

" σταμάτα " ακούω την φωνή του Νίκου από πισω μου και γυρίζω και βλεπω τον Χαβιέρ να με κοιτάει άγρια. παλι βλακεία εκανα.

"Δεν έχω αγκαλιά " λέει η αδελφή του Χαβιέρ και εκείνος χαμογελάσει και πηγαίνει στην αδελφή του και την αγκαλιάζει θερμά , τι ωραίο θέαμα.

"Τι κάνεις εσύ εδω ;" την ρωτάει και εκείνη με κοιτάει με ύφος περιέργειας

"Αυτό είναι το κορίτσι που με είπε puta στο τηλέφωνο " ρωτάει τον Χαβιέρ αλλα εκείνη δεν έχει κουνήσει το βλέμμα της από εμένα.

Πετάγομαι πριν απαντήσει ο Χαβιέρ

" σου ορκίζομαι ότι δεν ήξερα ότι ήσουν η αδελφή του " της λεω με λυπητερο ύφος .εκεινη ειναι ψυχρή και με σκανάρει για να ξέρει ποια θα δικάσει αργότερα

"Μάλιστα " λέει και μου χαμογελάει , επιτελους ενα σημάδι .

" που θα μείνω αδελφούλη " ρωτάει στον αδελφό της , αλλάζοντας το θέμα έξυπνα .

" σ' εμάς " πετάγεται ο αδελφός μου , βλεπω τον Χαβιέρ τον οποίο αν τον άφηνες θα τον σκότωνε σιγουρα τον Νίκο , του βγαίνει το υπέρ προστατευτικός αδελφός .

" Μπορεί να μείνει στο δωμάτιο μου " προτεινω ,είναι το λιγότερο που μπορώ να της κάνω

" είσαι σίγουρη ,μελ " με ρωτάει ο Χαβιέρ φανερά έκπληκτος,

"Φυσικά , εγώ κοιμάμαι και στον καναπέ, βολεύομαι " του λεω και του χάριζω ένα χαμόγελο, το ίδιο κ εκείνος, κοιταζόμαστε χωρίς να μας ενδιαφέρουν οι άλλοι και απλα γελάμε.

Βήχει η αδελφή του διακόπτοντας την επαφή μας
" Μπορείς να πάρεις τα πράγματα μου τότε, Χαβιέρ " λέει και εκείνος της γνέφει θετικά και πηγαίνει και παίρνει τις βαλίτσες της .

Τα αγόρια πηγαίνουν στο μπαλκόνι να καπνίσουν και η eli, με πλησιάζει με χαμόγελο αλλα εμενα μπυ προκαλεί άγχος , Ελπιζω μην πω κάποια ανοησία παλι .

•Hermosa •Donde viven las historias. Descúbrelo ahora