Xavier's POV ( πόσο μου έλειψε)
Έχουν περάσει 17 χρόνια και ακόμα είμαι ερωτευμένος με την Μελίνα σαν την πρώτη φορά. Ακόμα την βλεπω σαν το μικρό μου κοριτσάκι , οταν με είδε για πρώτη φορά και φώναξε το κλασσικό puta.
Είναι ευτυχία να ξυπνάω και να κοιμάμαι με αυτή την γυναίκα . Είναι η καλύτερη φίλη για τα παιδιά και δεν μπορούσα να επιλέξω καμια αλλη για αυτόν τον ρόλο . Η Μελίνα τις ισοπεδώνει όλες .
Σε δύο μέρες έχουμε επέτειο γάμου και της ετοιμαζω μια μικρή έκπληξη.
Θα την πάω διακοπές στα νησιά Φίτζι, θελω εκείνη την ημέρα να ανανεώσουμε τους όρκους αγάπης μας και να την παντρευτώ ξανα σε μια από της παραδοσιακές τους τελετές. Μην ρωτήσετε που το έμαθα, ο πατέρας μου το πρότεινε να το κάνω και συμφώνησα γιατί ήταν καταπληκτική ιδέα .
Είναι ευκαιρία που η Μελίτη είναι στην Αγγλία ,ο δούκας είναι σε ιδιωτικό σχολείο και το μικρό μας για λίγες μέρες θα το κοιτάξει ο χουλιο γιατί θα τον πάρει και θα το σηκώσει . Τα έχω όλα έτοιμα .
Νιώθω ελαφρά δυο χέρια να τυλίγουν την πλάτη μου και να νιώθω το ζεστό κορμί της πάνω μου.
" καλημέρα ζωή μου " λέει με την Αγγελική φωνή της.
« καλημέρα hermosa» της απαντάω και γυρίζω να την κοιτάξω , τα όμορφα μπλε της μάτια , φωτίζονται περισσότερο από τις ακτίνες του ηλίου .
Εκείνη έρχεται και μου δίνει ένα φιλί για καλημέρα και πάει να φύγει αλλά την κρατάω να μην φύγει .
« γιατί βιάζεσαι μελινακη » της λέω και την εχω από κάτω μου και της δίνω υγρά φιλάκια στο βαθούλωμα του λαιμού της.« πρέπει να ετοιμάσω την Σοφία για το νηπιαγωγείο και σήμερα Πάει εκδρομή ο δούκας , να ετοιμάσω φαγητό στο παιδί» λέει το προγραμμα της , αλλά λίγο χρόνο για εμάς δεν βλάπτει . Της δίνω ένα φίλι στο στόμα για να σταματήσει να μιλάει και εκείνη αφήνει έναν αναστεναγμό μέσα από το φιλί μας .
«Πάντα να με βασανίζεται κύριε de Luca» λέει υπνωτισμένα μέσα από τα φιλια μας και της πιάνω το χέρι και το ακουμπάω χαμηλά .
« δείτε τι κάνετε σε εμένα κύρια de Luca» της λέω και μετά από τόσο χρονια κοκκινίζει , έχουμε κάνει τόσο πολλά και εκείνη πάντα κοκκινίζει , την θέλω , την αγαπω . Χώρις να πω κάτι μετακινώ το εσώρουχο της , αφού πάντα φοράει κάτι μικροσκοπικά νυχτικα και δεν μπορω να ησυχάσω όλη την νύχτα . Μπαίνω μέσα της και εκείνη αφήνει πίσω το κεφάλι της και απελευθερώνει βογκητά απόλαυσης .
ESTÁS LEYENDO
•Hermosa •
AcciónΑρκεί μια μάτια για να σε ερωτευτώ και μια στιγμή για να σε χάσω . Με μια μάτια μπορεί να καταλάβεις αν ο άλλος είναι η αγάπη της ζωής σου ... ******* " μέχρι την επόμενη φορά, hermosa " της είπα έφυγα δεν άντεξα να την βλέπω να κλαίει μπήκα στο αε...