Αφού πηγαίνω αποφασισμένη να τον βρω στο δωμάτιο του ,δεν βρίσκω κανέναν, θα πήγε πάλι στους αγώνες .Πιάνω τον κινητό μου και τον καλώ, το έχει κλειστό , το ίδιο και ο Νίκος και ο Μιχαήλ. Υπέροχα είναι σίγουρο ότι είναι μαζί και το κρύβουν .
Χωρίς να το σκεφτώ ιδιαίτερα πηγαίνω στο δωμάτιο και αλλάζω για να πάω να τον ψάξω , δεν έχω διεύθυνση άλλα δεν αντέχω να μείνω μέσα στο σπίτι. Βγαίνω έξω ,κοιτάω την ώρα είναι 1.30 το πρωί έχει περάσει η ώρα και δεν ξέρω που είναι .Η Ματίνα μου είχε πει περίπου που είναι και αποφασίζω να πάω, πήρα ένα ταξί και έφτασα εκεί. Ναι είμαι πολύ θυμωμένη μαζί του , του είπα τόσα πολλά και εκείνος έκανε του κεφαλιού του.Αφού φτάνω σ ένα τρομακτικό μέρος, βλέπω μια αντρική φιγούρα , όσο πλησιάζει είναι ακριβώς αυτή που έψαχνα , ο Χαβιέρ.
" Τι κάνεις εδώ , hermosa " ρωτάει και με πλησιάζει, παρατηρώ ότι είναι γεμάτος μελανιές αίματα .Η απάντηση μου ήταν ένα δυνατό χαστούκι, με έφερε εκτός έλεγχου μου.
" είσαι τρελή"φωνάζει και πιάνει το μάγουλο του, τελικά ήταν δυνατή αφού του έχει κοκκινίσει. έχω ακόμα πολλά νεύρα που δεν έχω εκτονωθεί ακόμα.
" που ήσουν " συνεχίζω να του φωνάζω και εκείνος με κοιτάει σαν να θέλει να με κατακρεουργήσει.
"Γιατί να σου πω , η μάνα μου είσαι " λέει ειρωνικά και εγώ θυμώνω ακόμα πιο πολύ , νομίζω είμαι έτοιμη να εκραγώ ,Του ξανά δίνω ένα πιο δυνατό χαστούκι, ανησυχώ για εκείνον και εκείνος με ειρωνεύεται.
" Εγώ πονάω και εσύ με χτυπάς " μου λέει θυμωμένα ενώ αφήνει διάφορους αναστεναγμους καθώς τον χτύπησα άλλα του αξίζει.
" θα σε ξανά χτυπήσω αν δεν μου απαντήσεις " του λέω με έντονη φωνή .
" ήμουν έξω " λέει ειρωνικά , πραγματικά δοκιμάζει τα όρια μου.
"Με περνάς για ηλίθια αγόρι μου , προφανώς ήσουν έξω " του λέω και βάζω νευρικά τα μαλλιά μου πίσω από τα αυτιά μου .
" Μελ είμαι κουρασμένος, πάμε σπίτι " λέει ξεψυχά , φυσικά είναι , αφού έπαιζε τους παρανόμους αγώνες. Πρέπει να είμαι ψυχρή και παρόλο που με κοιτάει με αυτά τα υπέροχα πράσινα μάτια για να τον λυπηθώ .
"Δεν πάω πουθενά, αν δεν μου πεις που ήσουν , δεν ξέρω και εγώ τι θα γίνει και φοράς τα ρούχα που φορούσες όταν μαχαιρώθηκες " του λέω και του τραβάω την μπλούζα με μανία.
" λοιπόν, ναι πήγα έπαιξα και νίκησα, ικανοποιήθηκες τώρα " λέει νευριασμένος , εχει κοκκινίσει και πετάγεται η φλέβα στο πρόσωπο του.
YOU ARE READING
•Hermosa •
ActionΑρκεί μια μάτια για να σε ερωτευτώ και μια στιγμή για να σε χάσω . Με μια μάτια μπορεί να καταλάβεις αν ο άλλος είναι η αγάπη της ζωής σου ... ******* " μέχρι την επόμενη φορά, hermosa " της είπα έφυγα δεν άντεξα να την βλέπω να κλαίει μπήκα στο αε...