Αφού νιώθω κάποιος να με μεταφέρει σαν σάκι μέσα σ ένα αυτοκίνητο προσπαθώ να κουνηθώ αλλα με έχουν ακινητοποίησει .
Καταριεμαι την τύχη μου κάποιος με έχει καταραστει και δεν ξέρω ποιος .
Αφού φτάνουμε εκεί που θέλουνε με πιάνουν παλι σαν σάκι και με πάνε κάπου .Δεν τους ακούω που μιλάνε αλλα με τοποθετούν κάπου να κάτσω ανετα .. Ξαφνικά μου βγάζουν την κουκούλα και αφού θολώνουν λίγο τα μάτια μου από το φως βλεπω μπροστά μου τον χάβιερ .
" Πας καλά παιδι μου, θες να με πεθάνεις να αφήσεις το παιδί σου ορφανό τι παιχνίδια είναι αυτά που κάνεις " φώναζα και του έδωσα ένα χαστούκι δυνατό το άξιζε.
" συγνωμη αλλα ήθελα να μην καταλάβεις τίποτα " λέει και τότε είναι που νευριάζω πιο πολυ .
" είσαι τρελός θα έβρισκες χίλιους δυο τρόπους και βρήκες αυτόν και που με πας και το παιδί το άφησα με τον Νίκο και την ελι και θα με ψάχνουν " έλεγα διαφορα αλλα και τον βλεπω να με πλησιάζει πιο κοντά
" το πάιδι είναι μια χαρά και το ξέρουν όλοι και πάμε ένα ταξίδι μόνοι μας το σχεδίαζα εδώ και καιρό " μου λεει και τότε είναι που του ξανα δίνω ένα χαστούκι και τον βλεπω να νευριάζει .
" Μην μιλάς με έφερες σ ένα τζετ ,ξέρουν όλοι που θα πάμε και εγώ είμαι με το νυχτικο μου " του έλεγα και τότε εκείνος που γελούσε πονηρά
Πείτε με μου τι του βρήκα και τον ερωτεύτηκα αυτόν τον άντρα , βρήκε τον χειρότερο τρόπο να το δείξει.
" χμ το βλεπω αν θες μπορώ να σε βοηθήσω να το βγάλεις " λέει αισθησιακά αλλα οχι μωρό μου θα το πληρώσεις και ξέρω πολυ καλα ότι ζηλεύεις θα δεις μωρό μου .
" Δεν έχω όρεξη και θα αλλάξω όταν φθάσουμε θελω να ειμαι άνετη " του λεω και εκείνος κατσουφιαζει .
" Δεν υπάρχει περίπτωση να βγεις ετσι ειναι σχεδόν διαφανες και πολυ κοντό " μου λεει και με δείχνει
" να το σκεφτόσουν νωρίτερα πριν με απαγάγεις " του λεω και κάθομαι στην καρέκλα μου απέναντι του , θα σε βασάνισω μωρό μου τόσο που θα με παρακαλάς .
." Και για να έχουμε να λέμε που με πας; " του λεω όσο πιο αδιάφορα μπορούσα για να τον νευριάσω περισσότερο.
" θα δεις " λέει και πιάνει το κινητό του . Κλείνω τα μάτια μου και θα περιμένω που θα φθάσουμε να με ξυπνήσει.
" Μελίνα μου ξυπνά φθάσαμε " ακούω την φωνή του Χαβιέρ να με ξυπνάει.
" πόση ώρα κοιμάμαι " λεω με βαριά την φωνή μου .
YOU ARE READING
•Hermosa •
ActionΑρκεί μια μάτια για να σε ερωτευτώ και μια στιγμή για να σε χάσω . Με μια μάτια μπορεί να καταλάβεις αν ο άλλος είναι η αγάπη της ζωής σου ... ******* " μέχρι την επόμενη φορά, hermosa " της είπα έφυγα δεν άντεξα να την βλέπω να κλαίει μπήκα στο αε...