•fight•

360 49 18
                                    

Melina

Δεν έχω νιωσει περισσότερο άγχος στην ζωή μου στην σκέψη ίσως τον ξανα χάσω με κανει να χάνω το μυαλό μου δεν γίνεται την πρώτη φορά δεν τον βοήθησα τωρα θα το κάνω. Προσεύχομαι μέχρι να φτάσουμε εκει που μας είπε αυτή που δεν θελβ να αναφέρω το όνομα της εκεί που τον έχουν φυλακισμένο. Δαγκώνω τα χείλια μου και κάνω υπομονή μέχρι να φθάσουμε εκεί.

Πυροβόλησα άνθρωπο και ίσως είναι νεκρή και δεν ένιωθα καμια ένοχη γι αυτό αντίθετα μια ανακούφιση γι ολα αυτα .

" πήγαινε πιο γρήγορα " γρυλιζω στον χουλιο και τον βλεπω που δεν λέει τίποτα απλα με κοίταζει με ένα βλέμμα που θέλει να κάνει φονο αλλα κρατιέται, σαν ένα θηρίο έτοιμο να κατασπαράξει τον θήραμα του .

Περνάμε διαφορα απόμερα σημεία της Ισπανίας και πανικοβάλλομαι δεν ξέρω αν είναι σωστό να πάμε και να τους πούμε Γεια σας ήρθαμε θελει κάτι πιο μεθοδευμενο, πρέπει να σκεφτούμε λογικά σε αυτή την κατάσταση .

" χουλιο θα μπούμε ετσι εκει μέσα τι θα κάνουμε είναι αυτοκτονία ολο αυτο " του λεω με σοβαρή φωνή και του πιάνω το χέρι του πάνω στο τιμόνι.

Εκείνη την ώρα φρενάρει και πέφτω απότομα πίσω .

" έχει πάει ήδη ο πατέρας μου γαμωτο, δεν ξέρω τι να κάνω πρώτη φορά στην ζωή μου δεν ξέρω τι να κάνω " μου λεει φοβισμένος , είναι εξαντλημένος και πελαγομενος, φοβάται και τον καταλαβαίνω από την φωνή .

Παίρνω μια βαθιά ανάσα και αρχίζω να μιλάω όσο πιο ήρεμα μπορω, κάποια σπασμωδική κίνηση και ίσως διακινδύνευσω την ζωή του Χαβιέρ.

" ξέρω ότι φοβάσαι το ίδιο και εγώ αλλά πρώτα Πρεπει να περικυκλώσουμε την αποθήκη τους και ...να...πρέπει να καλέσουμε την αστυνομία " λεω ίσως πιο δειλά εχω συνηθίσει να μιλάω με τον χουλιο και και εκείνος αρχίζει να φωνάζει.

" είσαι τρελή θα καλέσουμε την αστυνομία, θα πάμε φυλακή " φωνάζει αλλα μου έρχεται στο μυαλό το δικαστήριο που δεν έβρισκαν στοιχεία εναντίον του πατέρα του Χαβιέρ ,οπότε δεν είναι και τόσο επικίνδυνο για εμας και μια σανίδα σωτηρίας για όλους μας .

" θα σου πω άλλη μια ιστορία στο μέλλον αλλα τώρα το καλύτερο σενάριο είναι να πάρουμε την αστυνομία " φώναζα στο χουλιο αλλα εκείνος ειναι αμετακλητος. Νομίζω είναι η ώρα μου να δρασω μόνη μου.

Xavier's

" πόσο δειλός είσαι μας εδεσες ενώ μας είχες υπνωτισει, πόσο γελοίος είσαι " του φωνάζω και τον βλεπω που γελάει σατανικά , δεν τον πτοεί τίποτα.

•Hermosa •Where stories live. Discover now