Θα υπαρξει αυριο...;

476 62 40
                                    

                            Μελινα

Η αίθουσα της δίκης , η μυρωδιά της  δήθεν δικαιοσύνης, μου προκαλεί ναυτία και άγχος...τα μάτια μου είναι καρφωμένα στου Χαβιερ που είναι υπομονή και προσπαθεί να χαμογελάσει για να μου δώσει κουράγιο..εκείνος..ο μοναδικός ....

μου χαμογελάει και εγώ του ανταποδίδω το χαμόγελο και του κουνάω το κεφάλι μου, ψελλίζοντας ότι όλα θα πάνε καλά.. δεν προσεύχομαι αρκετά αλλά εχθές προσερχόμουν αυτό που ζήσαμε να γίνει  πραγματικότητα...

"Καλημέρα σας " λέει αυστηρά ο δικαστής και κάθετε στην μεγάλη του καρέκλα. Αρχίζουμε Μελίνα λέω από μέσα μου και για λίγο κλείνω τα μάτια μου να πάρω δύναμη μην αρχίσω να κλαίω ...

" κατηγορούμενε,οι κατηγορίες σου είναι εμποριο λευκής σαρκος, παράνομοι αγώνες στον δρόμο και απόπειρα δολοφονίας της Μελίνας Αργυρίου, τι έχεις να πεις για αυτά ;"

" αθώος κυριε δικαστα " λέει σταθερά και καθαρά ο Χαβιέρ

" από ότι βλέπω έχετε φέρει και μια μυστική μάρτυρα" λέει ο δικαστής με άπορια και εγώ κοιτάω τον Χαβιέρ,τι έχει κάνει ο πατερας μου πάλι από την αντίδραση του φαίνεται ότι και αυτος δεν ξέρει , ελπίζω να είναι για το καλό του....

" Ναι, είναι έξω και περιμένει θα μας πει η ίδια τι γνωρίζει για τον Χαβιέρ " λέει ο πατέρας μου ,που νευριάζω διότι με έχει αφήσει στο σκοτάδι σαν είμαι παιδί....

" ας περάσει " διατάζει ο δικαστής. Οι πόρτες ανοίγουν κι έχω μείνει ανηλεούς ...

βλεπω την Σοφία! Πεταριζω λιγο τα μάτια μου να δω αν ονειρεύομαι αλλα εκείνη ήρθε για τον Χαβιέρ, νιώθω πάνω μου τα μάτια Χαβιέρ αλλα δεν θελω να τον κοιτάξω ακομα, πρέπει να αφήσω την ζηλεια μου στην άκρη και να σκεφτώ την ελευθερία του....φέρσου σαν ενήλικη μελινα... πίεζα τα χέρια μου κάτω από την καρέκλα χωρίς κανένας να με βλέπει...

" ορκίζεσαι θα πεις την αλήθεια και μόνο την αλήθεια "

" ορκίζομαι " είπε αυτή δειλά.

" λοιπόν Σοφία Κρουζ αρχικά πως αισθάνεσαι ?" Ρωτάει ο πατέρας μου.

"Πολύ καλα , σας ευχαριστώ " λέει με σιγουριά η Σοφία

" από ποτέ γνωρίζεις τον κύριο de luca " νομίζω δεν θέλω να ακούσω την ιστορία τους , ο Χαβιερ δεν έχει σταματήσει να με κοιτάει.. αναρωτιέμαι τόσο ακτινοβολεί η ζήλεια μου και είναι κάτι που δεν θέλω αυτήν την στιγμή ...

•Hermosa •Where stories live. Discover now