3

6.2K 247 2
                                    

Sara
Ziua aceasta a trecut atât de ...brusc.Am avut atât de multe de făcut si  am uitat de întâlnirea cu acel bărbat.
Nu eram foarte elegant îmbrăcată dar acceptabil.Mă ridic si fug rapid spre 
casă.

Ajunsă în fața vilei intru ca vântul și o vad pe mama in sufragerie cu o ceasca la buze.
Și o siluetă ce avea să fie a unui bărbat,intru in sufragerie salut indiferentă si mă așez lângă bărbat,parfumul era unul scump si minunat si cum nu mă salută imi ridic ochii.

Pentru o secundă am simtit că mor,era cel mai sexy bărbat vazut in viata mea,buzele sunt mari si frumos conturate,ochii au diferite nuante de albastru,parul brunet este aranjat la linie si maxilarul fiind proeminent.

La naiba,nu este deloc un bătrân ramolit la care mă așteptam.

- Andrew Anderson,încântat de cunoștință!
Rostește cu o voce groasă ce pătrunde în fiecare celula din corp si raman blocată putin in ochii lui dar dupa ma mișc stanjenită si imi așez usor părul cat sa stea mai mult pe față.

-Sara Evans,asemenea!

Începuse să vorbească despre proiect ,uneori mă mai întrebă câteva detalii însă mă incurc în cuvinte mereu...mă simt atât de stanjenită.

- Eu am să mă retrag,am luat la cunoștință tot si am să vă sun!   Si o privește pe mama.

-Aa,dar nu dragule.De acum fiica mea o să se întâlnească cu tine, pana la urma este casa ei!
Spune mama zâmbind cald.

- Da,am nevoie de numărul tau.
Spune si se intoarce spre mine si privirea lui mă arde.

-Sigur . Spun si imi întinde telefonul ca mai apoi să bag numărul in telefon.

Îl conduc pana afară si ii admir fizicul.Arata foarte bine,cred că ar trebuii să imi iau gandul sigur acasă il asteapta o super femeie.Imi mut privirea si ne oprim la masina lui.

-Bun,am să te sun si poate am să îți trimit niste mesaje să lămurim unele detalii pe care am să le aflu ulterior.

-D-da...suna-mă,trimite-mi mesaj eu tot iti voi răspunde,indiferent de situatie!

Spun si imi dau seama ce penibilă sunt.

-O seară bună iti doresc! Rânjește.

-Noapte bună!  Rostesc incet dar să audă si abia dupa ce pleaca incep să mă plesnesc si să mă înjur.Sunt penibilă.Nu am mai pățit asta de foarte mult timp,de obicei niciun bărbat nu are efectul de a mă face să mă pierd.

Seara a trecut si decisesem să mă culc cand un mesaj mi-a luminat telefonul:
-Sara,dormi?
-Hey,fato???
-Te omor,unde esti?
-De ca nu răspunzi??

Mesajele erau de la Ivy.Imediat au mai venit inca 10 mesaje.

-NU,nu dorm.Ai înnebunit,ce vrei,ce ai pățit?

-Vreau să sti mai întâi că te iubesc si ca esti sora mea preferată si vreau sa ma ajuți si de data asta si promit  că va fi ultima
..jur.

-Ai nevoie de bani Nu?

-Nup,dar daca te oferi să imi dai ii accept,în primul rând vreau să acoperi pana maine dimineata.Raman peste noapte la niste prietene.

-Ivy,ce fel de prietene?Te pui singură in  pericol.

-Gata,nu începe, chiar raman la o prietenă,Clara,o cunosti,în casa mai este doar fratele ei  si un prieten de-al lui dar jur ca nu mă dau la ei si nu accept nici invers.

Desi nu mă vede imi dau ochii peste cap,a trecut ceva timp de cand Ivy este asa.Cand eram mici ea era cea mai calmă,dulce si încântătoare.Stia să ne facă râdem pe toti,și invata foarte bine.Pana la accident,în care a murit și tatăl meu.Erau doar  ei doi
. in mașină.

- Bine,te acopar sper doar să nu regretăm.

-Te asigur ca nu o să fie cazul!!!Noapte bună,te iubesc!

După ce am terminat de vorbit cu ea m-am așezat mai bine in pat si am inchis ochii.Degeaba caci ochii aia erau  in fiecare colț al minții.Ochii lui.
În zadar gândul cu odihnirea.O noapte irosită unde doar el era in mintea mea.

Am ales să postez acum capitolul si o postez cat de repede.😘

Plăcere AscunsăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum