14

3.9K 149 5
                                    

ASCULTATI MEODIA,DEDICATA ACESTUI CAPITOL

Sara

Spun cu mana pe inima ca Andrew este bărbatul care mă face să mă simt cea mai fericita.Nu credeam vreodata ca mă pot simtii atât de apreciată.Nu am reusit sa ii spun te iubesc însă sunt sigură că asta simt.

Andrew mă ținea în brațe sarutandu-mă mereu cand o scenă romantică avea loc în filmul de la televizor.Azi eram la mine in cameră si i-am arătat poze cu mine si cu surorile mele,i-am povestit viata mea,ma rog am promis ca o să îi spun de ce sunt asa rece și asta voi face.

Filmul a luat sfârșit si Andrew era peste mine sarutandu-mă flămând.Cand m-am retras apoi stand fata in fata cu el cand am inceput sa respir putin mai greu dar mi-am revenit repede.

- Am spus că iti voi spune de ce sunt asa,de ce nu am incredere si de ce nu prea accept să mă atingi.Dar iti spun sincer ca nu o sa iti placa si s-ar putea sa nu ma mai vrei.

-Să nu mai gândesti vreodata asa,eu te iubesc pentru cum te-ai comportat pana acum si nu imi influenteaza parerea trecutul tau.

Ii mângâie obrazul și îi zâmbește cald apoi o sărută cast pe buze.

-O să încep si te rog sa nu mă întrerupi.Eram la începutul facultatii,a trecut ceva ani de atunci dar eu nu am fost capabilă să uit.Am studiat la Universitatea din Londra.Eram fericita si imi plăcea să învăț,aveam o prietena care se tot ruga de mine sa ies si intr-o seara,a reușit.Asta a fost in ianuarie, cand am mers intr-un club.Atmosfera nu era familiară pentru mine si in ciuda la tot am inceput sa dansez si sa beau.Si Am cunoscut un băiat din gașca iubitului prietenei mele,Saul.Era un băiat care se mula pe baza discuției si mie asta imi plăcea.Am ajuns acasă deoarece el a insistat să mă aducă deși eu mai vroiam sa stau bine inteles această dorință venea sub influența alcoolului.Dupa o saptamana ne tot intalneam intamplator,cel puțin așa credeam....era atent,imi făcea cadouri si dupa o lună ne-am sărutat.Am crezut ca el imi este viitorul.Barbatul vieții mele însă nu,a stiut sa mă joace,sa isi bată joc de mine.A început să fie posesiv cand formăm un cuplu,nu am dat motive.Pentru mine exista doar el.Dar primul pas spre iad au fost țipetele apoi au început să fie însoțite de palme.A început să mă priveze de libertate si asta mă distrugea.Mă forța să mă culc cu el si o făcea violent.Intr-o seara a venit nervos ca pierduse banii in urma unui pariu si s-a răzbunat pe mine.A început să mă lovească,sa ma insulte si stiu doar ca prietena mea ajunsese dupa niste momente de chin și poliția l-a arestat si ulterior a primit 10 ani deoarece a ucis un bărbat.Dar acele lovituri m-au distrus atât fizic cat si pe interior,mental.Si am suferit mult.Am venit si mi-am continuat studiile aici si am rupt legatura cu tot ce ținea de acele amare luni din viata mea.Cu oamenii cat si cu locurile de acolo.Si de atunci nu am mai avut vreo legătură cu vre-un bărbat.Am sigilat increderea si am păstrat o doza doar pentru familia mea.Acum iti spun sincer ca tu ai castigat o doza.

Si iti spun ca te iubesc si nu am mai simtit cu nimeni ceea d am simtit cu tine.Esti un bărbat care m-a facut sa simt ca viata mea nu este pierdută si că există și un mod de a iubi placut.Te iubesc.Dar dacă tu nu mă mai accepți din cauza trecutului meu toxic,te inteleg.
Si am să mă dau din calea ta...

- Sa nu mai spui asta!Nu o sa zic ca iti transmit scuze pentru ca faptul este consumat dar nu este vina ta.Ai avut ghinionul să dai de un animal,un idiot care a ținut să te distrugă dar eu voi fi cel care iti va colora viata.Care te va face sa zâmbești si sa te simti bine pentru restul vietii tale.Raul nu va mai exista in viata ta deci Sara astăzi tin să îți spun cat mai serios ca,te iubesc si nu o sa renunț vreodata la tine.

-Și eu te iubesc Andrew,ca o nebună.

Si-au unit buzele intr-un sărut însoțit de lacrimile Sarei,de fericire ca poate spera la fericire in sfarsit.



Anunt ca următorul capitol va fi mai romantic continand scene mai erotice. Povestea prinde aroma in sfarsit.Sper ca acest capitol nu a fost prea dramatic.Trebuia sa se afle povestea si Sara sa isi deschida cu adevărat inima.

♥️Va rog sa aruncati o privire la noua mea carte si sa lăsați o parere sau un vot,multumesc.(Remind Me To Forget)♥️

Plăcere AscunsăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum