12

4.4K 170 3
                                    

Sara

Totul era perfect.Senzatia era încântătoare.Si totusi nu era bine.Nu pot.

Mă retrag din sărut nu tocmai in cel mai blând mod si mă dau în spate câțiva pași.Lipsa buzelor lui peste ale mele sau brațelor lui era chinuitoare si se simțea.Imi displace asta dar trebuie să o fac.Ochii lui arată nedumerire si îngrijorare dar in acelasi timp observ dorință,dorința de mai mult.

- Nu pot,nu putem face asta.

Mă privea si nu zicea nimic.S-a apropiat de mine si ma tras in bratele lui.Am inspirat parfumul lui care vreau sa il memorez pentru totdeauna.

- Este ok,nu te presez.Te voi astepta.

-Dar eu cred ca niciodata nu o să fiu gata pentru o relatie.Pentru a face ceva in legatura cu asta.

-Lasa-mă să cred că niciodată e prea mult.Acum raspunde-mi sincer:Ai incredere in mine?

- Da,am si te plac dar....

-Shhh...
Imi apasă degetul arătător de buze si mă privește in ochi.

-Vom avea răbdare.Ne vom cunoaște mai întâi.Voi începe eu.

Mă uit putin iritată la El.

- Nu iti cer sa faci asta si tu....Nu acum.

Mi-a spus tot.Despre fosta lui relatie.O femeie care i-a distrus si ultima șansă la o familie.A plecat si totul a fost "o pauza" pentru ea,o chema Julia.Dar nu pot sa zic ca nu mă bucur că o urăște,ca ii este indiferentă.Nu vreau sa revina vreodată.

Mi-a spus despre părinții lui,cum au murit intr-un accident în urma cu 7 ani.El era singurul dintre fratii lui prezent in masina.Si asta a pus o amprentă adâncă in sufletul lui.L-am sărutat si am ramas îmbrățișati pe canapea.

Vroiam sa ii zic si eu despre viata mea.Despre relația mea din trecut care m-a distrus.Care a lăsat daune in inima si sufletul meu.Increderea care a dispărut cu timpul.
Dar un lucru pot stii sigur,am incredere in el.Si nici macar un bărbat nu a mai putut să mă facă să mă simt așa speciala.Sa ma inteleaga si sa accepte sa ma astepte pana in momentul cand sunt pregatita sa fac ceva.Il plac si vreau sa am ceva cu el dar pentru asta trebuie sa mă vindec eu.

- Esti o femeie superba,blândă,minunată si încântătoare,lista continua dar nu vreau sa ti le spun pentru ca le sti deja.

Chicotesc.Ma pupa pe toata fata si mă strânge puternic in brate ca să nu ii scap.

-Exagerezi.....

-Deloc.Ma priveste serios si adânc în ochi.Esti perfecta.Perfecta pentru mine si nu am sa renunț la tine.

Ne sărutam și mă conduce acasa.

Cine ar fi crezut ca eu si arhitectul meu vom putea avea ceva.Eu ma asteptam la un bătrân ramolit si cand colo am dat de un bărbat care este dulcea mea atracție.
Si nu am de gand sa ratez ocazia.O sa profit de această șansă la fericire pentru a avea si eu un viitor.O familie,un cămin exact ce vrea si el.


Hey.In primul rand sunt nervoasă pe problema cu amestecarea capitolelor.Nu am cum sa o rezolv..am incercat.Sper sa nu fie o mare problemă.Oficial capitolul asta începe o etapă nouă si inceputul adevarat al acestei povesti de iubire.Anunt si ca o fac volumul 2 si 3.
Cel de al 2 va fi cu Ryan si una dintre surori.Si cel de al 3 cu Jace si una dintre ele.Acum nu dezvălui si cuplurile caci ar fi cliseic.Capitolul a fost scurt dar atât am putut scriu aici.
 
Multumesc 😍😍😍♥️♥️🍀😘😘😘

Plăcere AscunsăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum