16

3.4K 137 11
                                    

Sara

Astazi avea loc o inaugurare a unei firme deținută de un prieten bun de-al lui Andrew.Nu am vrut să merg însă a spus că,pentru el.Este o plăcere...am acceptat.

Eram pe drum in masina lui Andrew si aveam câteva emotii.Astazi am simtit o tensiune.Simt ca ziua va avea un final mai puțin placut.
Am ajuns in sala imensa unde era plin de femei cochete si bărbați care aveau o statură demnă de acest eveniment.Aruncand o privire la femeile de varsta mea din sală mă simțeam prea simplă.Aveam o rochie culoarea somonului si niste sandale albe,lucioase, care urcau pe lungul piciorului.Parul fiind intr-o coadă mai rebelă dar mentinand elegantul.Si totusi,nu era destul.

-Bună seara,va mulțumim că sunteți prezenți si vă dorim o seară linistită.

Apare un bărbat mai în vârstă care ne zâmbește si ne oferă un pliant in care erau detalii despre proiect.La brațul iubitului meu imi continui drumul si zâmbesc si raspund unor saluturi deși nu cunosc pe nimeni.Avansăm pana in fata noastra iese un bărbat blond,înalt și entuziasmat se apropie de noi.
Lărgește zâmbetul la vederea mea si apoi își îndreaptă atenția spre Andrew.

- Felicitări frate,imi place ce vad pe pliant.
Spune Andrew mândru de reușita prietenului lui.

-Multumesc,mă bucur că esti...ca sunteti alături de mine în această seară.
Spune acest bărbat uitandu-se la amândoi.

-Adam,nu ai pentru ce să ne mulțumești.Ne încântă acest lucru.Apropo,ea este Sara,iubita mea.

Ne salutăm apoi ne zâmbim călduros.

Un bărbat il anunță pe Adam să urce pe scenă sa faca anuntul si să își țină discursul si el urcă însoțit de aplauzele oamenilor prezenți.

-Vă multumesc ca sunteti aici si as vrea sa ii multumesc in primul rand,logodnicei mele.

O blondă înaltă si frumoasa urcă alături de el si isi sărută logodnicul.

-Julia Lee. Iubirea vietii mele a ținut să mă încurajeze sa fac asta.Sa infintez acest proiect.

Andrew se crispeaza si încordat începe să îmi strângă degetele in palma mâinii lui.

-Andrew,esti bine?
Se întoarce spre mine si in privirea lui se citeste ură in combinatie cu ciudă si alte sentimente care simbolizează o stare rea.

Analizez situația și cand vad ca blonda ne privește,il priveste pe Andrew pătrunzător si fericita simt ca imi cine să lesin:Julia Lee.Ea era femeia care l-a abandonat si i-a distrus gândul la un viitor.
Mă simt distrusă intr-un fel deoarece ea este cu mult peste mine.Arata mai bine ca mine si are vorbele la ea cand vorbeste pe scenă.Mandra.
Poate ca mă simt așa deoarece Andrew privește rece si nu stiu daca este din vina geloziei.Este imposibil de citit.

-Hai să mergem iubito! Vino.Seara asta a luat sfârșit.

Mă conduce pana la ușă și mă calmez putin cand vad ca zâmbește și mă sărută in timp ce mă strânge la piept."Te iubesc"imi sopteste si apoi urcam in masina.
Conduce pana acasă si el este tăcut.Foarte tacut.

La media o imagine cu Julia.Capitolul 15 a fost romantic si au fost scene deocheate însă acesta este mai ciudat.Sper ca am reusit putin sa provoc agitatie.

Multumesc pentru atentie!😘😘😍

Plăcere AscunsăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum