17

3K 141 13
                                    

SARA

Zilele au fost însoțite de o tensiune continua.Iritata de situația creată inca de la revederea fostei iubite a lui Andrew,am început să mă simt rau.El era mai mereu nervos,pierdut în gânduri și nici macar nu mă săruta.Veneam eu la el deoarece el nu imi mai dădea importanta.Incerc să fiu puternică,sa rezist si să nu mă dau bătută,dar simt ca cedez.Acum câteva zile,când mi-a spus de această Julia,părea indiferent dar mă tem că nu este asa.

-Poti să îmi explici de ce gătești cand putem merge sa mâncăm ceva?

Mă întreabă privindu-mă de pe un scaun din bucătărie.

-Deoarece imi face placere.
Zâmbesc cald.

-Mie nu,la naiba.Poti sa fi mai puțin încăpățânată si să faci si ce zic eu.

Se ridica trantind scaunul pe jos si tipand la mine.

Simteam lacrimi ce amenință că o sa apara dar nu vroiam sa plâng.Nu am sa ii arat ceea ce simt.Apuc geanta,sting focul cu mâncarea si mă opresc in fața lui.

-Scuze, ca am deranjat.Am vrut să fac ceva frumos dar tu....nu te mai recunosc.

Mă îndrept spre ușa si mă incalt,imi iau geaca si ies pe usa si aud pașii lui in spatele meu.

- Iarta-ma iubito,nu am vrut să sune asa.Nu stiu ce e cu mine.

Mă prinde de umeri si vine in fata mea ridicandu-mi bărbia și privindu-ma adânc în ochi.

-Hai,vino să gătim.Haide.

Mă trage de mână dar mi-o eliberez apoi mă dau câțiva pași în spate.

-Ne mai vedem Andrew.

- Nu poti pleca,nu pleci.

Mă îmbrățișează apoi își bagă nasul in părul meu.

-Sara,iubito am fost un prost.

-Andrew,nu te părăsesc.Doar ca in seara asta plec.Nu mă simt prea bine,mint eu deși plec doar pentru ca starea lui imi provoacă agitatie in suflet,simt cum il pierd.Sper doar sa ma înșel.

Plec spre mașina si o deschid.De curând mi-am luat o mașină si o conduc destul de des.Nu se opune,urc si ii fac cu mana.

- Eu ce mai mănânc?

-Poti să ieși în oraș sau sun-o pe Julia poate iti gătește.

Il vad cum își inclesteaza maxilarul si privirea lui mă arde dar aleg să plec si pornesc cu viteza.

Nu sunt atât de puternică sa trezit unei înșelari.Il iubesc asa cum nu am iubit pe nimeni.Nu vreau să îl pierd.


Mai pun un capitol si maine cand am timp deoarece capitolul 17 este oarecum legat de 18.Dar nu il pun tot in aceasta seara.Sper ca nu a iesit chiar atât de nașpa capitolul..

😘😘😍

Plăcere AscunsăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum