Sara
Dimineata o vad pe Liv cum coboară pe scări si mă pupă pe mine si mama si ne salută spunând ceva de un examen si pleaca.Eram destul de plictisită și trebuia să o acopăr si pe Ivy.Mama a plecat deoarece avea treaba in oras.
Telefonul imi sună si raspund indiferentă cand o voce pe care o stiu de putin timp dar o pot recunoaște dintre o mie, se aude pe celălat fir.-Bună Andrew!
-Mă gândeam să ne întâlnim azi la o cafenea.
Dacă nu stiam contextul părea o invitație la o întâlnire.
-Este in regula? Se aude din nou vocea lui si deja mă simt prost ca mă comport ca o ciudată.
- Da,este super doar să imi spui unde.
-Coffe'J Bar.
- Ok,ne vedem.Spun entuziasmată.
-La revedere!
Eram intr-un taxi si cand am ajuns am vazut ca era intr-un cartier.Aproape o cârciumă însă nu era pericol,fără betivani sau femei usoare bine poate pentru ca era ziua.Seara nu garantez.
Intru si observ decorul care este normal nu sofisticat.Ma îndrept spre bar unde o blondă cu părul scurt,tuns baieteste si cu cateva șuvițe in fata roșcate imi zâmbește.
- Cu ce te ajut papuso?
-Caut pe.... dar nu apuc să continui ca apare Andrew in spatele meu.
-Pe mine,hei
-Hei.
Mă îndrept spre o masă unde el are tableta si niste fise.Ma pun jos pe scaunele fara spătar.
-Deci,vrei ceva de băut?
-Mmm...o Cola.
-Tina,o cola te rog.Strigă si se pune lângă mine,chiar lângă mine.
-Deci,am decis ce facem la parter însă ne interesează etajul.Vreau să imi spui cam cate camere ai dori.
În același timp barmanita vine si imi pune băutura pe masă.
- Vreau 3 dormitoare dintre care o cameră de oaspeți si o baie.
Cat mai spatioasă baia si unul dintre dormitoare deoarece sunt inițiale.El aprobă printr-o mișcare a capului.
Eram deja de 3 ore aici,nu deviam de la subiect nici o clipă erau doar intrebari despre pereti si podele si tot felul de încadrări in spatiu deoarece era limitat fix la cate camere am spus.-Deci inca cateva aspecte si terminam.
-O nouă cucerire? Se aude de undeva din spatele meu.
-Ryan,nu acum ... am treabă serioasă.
-Nu am venit să deranjez doar sa vad ......
Mă întorc si vad un bărbat înalt cu părul saten si buzele frumos conturate.Fizic era de invidiat.-Wow,frate ai gusturi.Am venit să vă spun că sunt aici dacă aveți nevoie de ceva însă mai este cam o jumătate de oră pana barul să se închidă deoarece este vineri seară .....
- Da,acum plecam multumesc Ryan.
-Orice frate,pa.
-Sara spun si ii zâmbesc.Si imi zâmbește și pleacă spre bar.
-Este fratele meu,cel mijlociu.Detine acest bar însă si o firmă foarte mare in domeniu IT.
-Wow,cati frati ai?
-3,mai am un frate care este cel mai mic,Lucas .
- Tu,ai frați?
- Am 2 surori.
Ne amuzăm de situatie si continui.
- Am o sora mijlocie Ivy si una cea mai mică Liv.
-Toate sunteti roșcate?
- Nu...doar eu.
Iesim din bar deoarece oamenii începeau să ajungă si dau sa plec dar imi prinde mana si nu pot să nu simt niste fluturi in stomac.
-Ai venit cu masina?
- Nu,nu prea conduc.
-Bun,atunci vino cu mine.
- Nu multumesc am să iau un taxi.
- In niciun caz,este placerea mea să te conduc.
- Eu...bine.
Accept încercând să imi ascund emoțiile.
CITEȘTI
Plăcere Ascunsă
Roman d'amourSeria"Inimi Predestinate" primul volum ii prezintă pe Andrew si Sara. Andrew,are 29 de ani si are propria lui firmă de arhitectură fiind de renume.Pe plan sentimental dă greș.Nu există cuvantul Relatie in vocabularul lui. Sara,are 26 de ani si dore...