Sara
Fac curat prin sufragerie si aranjez cărțile din bibliotecă si dansând pe muzica de pe posturile de la tv si vad cum gemenii bat din palme si ganguresc cuvinte amestecate fara nici macar un sens si stau cuminți in țarc.
Ivy vine si se întinde pe canapea in timp ce ii i-a in brate pe mici si se joaca cu ei pe covor .
- Te-ai mai întâlnit cu tatăl lor?
- Doamne fereste Ivy, mă innebunesti .
- Am dreptate si asta te frustreaza.
- Sti incep sa mă întreb ce este cu tine de cand ti-am zis ca m-am intalnit cu Andrew esti acasa aproape constant, batandu-ma la cap, ce s-a întâmplat cu treburile tale secrete ?
Bruneta privește pierdută intr-un punct fix apoi se încruntă oftand si privind-o pe sora ei mai mare serioasă si nervoasă .
- Nu schimba subiectul, nu iti merge.
Înainte să mai spun ceva soneria de la usa se aude Sara merge spre ușa și cand se uita spre vizor rămâne blocată. Andrew se află pe partea cealaltă a ușii.
Sara striga un imediat putin mai departe de usa sa nu se dea de gol si aleargă in sufragerie. Ivy, este Andrew, mergi cu gemenii in camera oaspeților. Ivy refuză si Sara înnebunește. Închide usa glisantă de la sufragerie si deschide. Inima bătea puternic si simțea că îi vine sa lesine .
- Andrew, pot sa stiu ce cauti aici ?
Se pozitioneaza in fata usii ca el să nu intre.
- Pot sa intru ca sa nu vorbim afară, ninge si imi este foarte frig.
- Nup, adică scuze dar este foarte dezordine.
El pufnește si trece ca si prin ea si intra in hol. Sara rămâne cu gura căscată si isi mărește ochii .
- Poti te rog sa pleci ?
- Ce este Sara , esti cu vre-un iubit ?
- Ce , ce nesimțit !
Tipa la el.
- Uite, am venit să te intreb de pozele pe care le-ai facut, au trecut cinci zile si as avea nevoie de ele.
- Având în vedere sărbătorile care sunt doar la un pas , oamenii mei sunt in concediu , voi face tot ce pot acum te-aș ruga sa pleci....te rog.
- Bine, plec nu stiam ca te deranjez asa tare .
Se îndreaptă spre ușa și pune mana pe clanta dar vocea tradatoarei se aude atât de tare. Mă întorc si simt ca ma sufoc.
- Bună Andrew, ma bucur sa te vad dupa atât timp ...
- Bună Ivy, si mie imi face placere .Cine sunt acesti copii atât de frumoși?
Intreaba Andrew apropiindu-se de gemeni si privindui in ochi.
- De fapt ei sunt chiar....
Spune Ivy privind mândră copilașii din bratele ei.
- Copiii ei , sunt gemeni.
- Nu stiam că ai fost însărcinată .
- Nici eu !
Spune privindu-mă acuzator.Mă duc spre ea si o apuc de umeri impingand-o spre sufragerie.
- Ce nostimă , doamne ce iti mai place sa glumesti, ea a rămas însărcinată acum doi ani cu acești gemeni .
- Ce ciudat ca niciunul nu iti semăna .
Andrew se holbeaza si ii priveste admirativ pe minunile din fata lui . Un simt ii spune sa nu ii lase să plece de lângă el, sa ii i-a in brate .
Sara rade forțat si in continuare încerca să o îndepărteze pe Ivy.
- Mai ales că fata este leita tie Sara, ochii si părul.
- Da, a luat trăsături din neam, seamănă cu bunica mea , nu neapărat cu mine.
- Și băiatul este... seamănă cu el ar fi vrut să adauge dar suna prea aiurea.
Dominic parca simtind atmosfera se întinde dupa Sara .
- Ma !
Striga el in timp ce plânge si se agita .
Sara rade speriata si agitata si Andrew devine confuz .
- Pot sa il tin putin in brate?
Ivy ii întinde copilul si Dominic tace , Andrew simtii ca o legatura care s-a format atunci când a ținut băiețelul in brate .
Izy privea si ea spre taticul ei, lucru stiut doar de mama si mătușa ei si zambea , lingandu-si degetelul.
- A tăcut.....ciudat.
- Uneori asa mai face, tace cand dă de un bărbat, se justifică Sara.
- Culoarea ochilor lui, semăna cu mine cand eram bebeluș, am o poza .
- Andrew deja aberezi, cred ca imaginația te înșeală .
- Ai dreptate, il pune pe micuț in bratele mamei lui , si mângâie fetita pe obraz. Fetita bate din palme.
Sara il prinde de umeri si il impinge afara.
- Gata, o sa te anunt eu in legatura cu pozele, ne mai vedem .
Il împinge afara fara sa spuna ceva si se lasa sa alunece pe usa si privește in gol.
Ivy apare cu o fata neaprobatoare.
- Esti o scorpiei, o sa mi-o plătești surioara.
- Termina Sara, stiu ca iti vreau binele .
- Nu te mai baga, distrugi totul.
- Nu Sara, tu distrugi totul, regreți ceea ce ai facut dar continui sa ii furi din timpul necesar. Nu imi spune ca nu ai observat legatura creată intre el si gemeni.Cum Dominic, a tăcut si stim prea bine ca nu obișnuiește să taca nici macar la tine.
- Ivy... a fost o coincidență .
- Uite Sara , iti dau doua zile ca sa nu ma ocup eu, acum te rog sa ma scuzi am sa imi fac treaba , le fac baie ca doar sunt mama lor.
Ivy dispare din hol si o lasa pe Sara cu gândurile ei, suna a amenintare . Era Totul sau Nimic. Asa suna adevarul in mintea ei.
CITEȘTI
Plăcere Ascunsă
RomanceSeria"Inimi Predestinate" primul volum ii prezintă pe Andrew si Sara. Andrew,are 29 de ani si are propria lui firmă de arhitectură fiind de renume.Pe plan sentimental dă greș.Nu există cuvantul Relatie in vocabularul lui. Sara,are 26 de ani si dore...