20

3.1K 135 11
                                    

Andrew

Femeia din bratele mele zâmbește in timpul somnului si asta imi face inima sa se topească.Au trecut două săptămâni de la bătaia dintre iubita mea si Julia.Imi vine sa rad amintindu-mi dar nu vreau sa o trezesc.

Deși nu i-am spus,Julia nu a încetat.Mă cauta la birou,mă sună.Eu o ignor dar imi este frică să nu interpreteze gresit Sara.Nu as suporta să o pierd,Julia inca de cand o cunosc a știut să întoarcă situațiile în favoarea ei.Este o femeie inteligentă și este tacticoasă.Odata ce o analizez bine imi dau seama ca am iubit doar o mască a ei.Doar o atracție fizica sau nu stiu...

Femeia din bratele mele se fâtâie si deschide apoi ochii.Ii zâmbesc și ea își ascunde fața in pieptul meu.

-Neața.Spune ea.

- Imi pare rau că te dezamăgesc dar este amiaza.

-Wow..nu stiu de ce, dar de la un timp incep să am stări de somnolență.

- Esti poate supra-solicitată cu munca.Nu imi convine noul tau program.
Ii mângâi părul roșcat care seamănă cu flăcările focului.

-Gresesti! Programul este mult mai bun,chiar...daca plec dimineata devreme.

-Cum spui tu,acum haide.

Mă ridic si ea începe să râdă .

-Unde?

-Fratele meu,Ryan tine o petrecere in localul sau pentru ca fix acum cinci ani a avut loc deschiderea barului.

-Ăaa.... de ce nu mai anunțat?

-Pentru că nu am si nu aveam de gand sa accept un refuz.

-Nici nu aveam de gand să refuz.Dar nu am tinuta si...

- Stai linistită,m-am ocupat eu.Ai in cutia de lângă pat tot ce ai nevoie.

********

Ajungem in local si imi dau seama că bărbații trag cu ochiul la femeia de lângă mine.O lipesc de mine si zâmbesc larg la toti bărbații.
-Bagati-vă unghia in gât,ea este doar a mea.
Le șoptesc unor bărbați in timp ce Sara nu era atenta la mine.

Mergem spre masă ocupată de Ryan.

-Mă bucur ca sunteti aici!

- Nu am rata aceasta seară!

Fratele meu se uita la Sara si o sărută pe obraz.

-Mă bucur că esti o cucerire mai mult de o noapte.

-De fapt,este iubita mea de aproape un an dar cum tu pleci des prin alte tari si nu prea ținem legătura,nu am tinut să te sun.Jace unde este?

-Se pare că merge la o petrecere unde este plin de boboace deci el fiind student ....înțelegi tu,si noi am fost asa.

-Deci sa inteleg ca este trăsătură din neam,Sarmul si cuceririle nenumarate ?

-Chiar asa.Suntem identici toti trei la caracter.

-Deci inseamna ca si voi doi,ceilalti sunteti la fel de idioți ca bărbatul meu?

Ryan începe să râdă si intre timp o femeie se pune la el in poala.Tipic.

-Suntem, dar el este în varf.

Il lovesc peste ceafă si Sara începe să chicoteasca.

-Aici alături de mine este Fausta.Noua mea iubită si in acelasi timp barmaniță.

Blonda îmbrăcată sumar si umflată cu silicoane ne zâmbește,il sărută pe Ryan apoi merge spre o masă.

-Deci ai terminat-o cu Celia?

-Dap...mă plictisise si in plus era si imposibil de geloasă.

-Acum o ai pe"Fausta ridica fusta" te inteleg...

-Exact,vezi,asta este.

Ne-am pus toti trei la o masă si am inceput sa bem cate o băutură si apoi am luat-o pe Sara la dans.

Își unduia șoldurile in asa fel incat simteam ca plesnesc pantalonii pe mine.Se întoarce si dansăm pe ritmul muzicii apoi imi lipesc buzele de ale ei.

-Te iubesc! Ii spun privind-o adânc în ochi.

-Și eu,mereu.

*********************

Am condus-o pe Sara acasa si am anuntat-o ca maine am treaba la birou si poate să vină acolo caci nu o să ies prea repede de acolo.Julia s-a despărțit de prietenul meu din cate am am aflat de la Adam si continua să mă sune dar nu am habar de unde imi are numărul.I-am blocat numărul.Dar continua să îmi streseze secretara că vrea să vorbească cu mine.Imi este temă să nu se bage în relația mea si să mă facă să o pierd pe Sara.Caci as fi distrus.Nu as permite asta,nu acum cand viata mea este în sfârșit normală,plină de iubire.


Stiu ca este cam plictisitor dar am spus să scriu ceva deși lipsa de inspirație își face văzută prezența.Si totusi capitolul următor promit ca este mai lung.
😙😙😗

Plăcere AscunsăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum