Epilog

4.8K 151 7
                                    

SARA

"Soarele este căldura ce iti face inima bată, focul si puterea lui îți definește părul, ochii sunt precum doua lumini ale lumii vii.Totul este frumos la tine dar bunătatea ta este imposibil să nu o remarci. Fi puternică și nu încetavezi bunatatea in tot "

Închid oftând biletul îngălbenit din pricina timpului si privesc către cer prin fereastra . Tatăl meu a fost pregătit mereu dacă moartea ii bătea la ușă . Toate trei avem un bilet si ne-a fost cerut să îl deschidem in ziua cand ne-am căsătorit .

Astăzi este ziua in care eu mă casatoresc. Ziua in care unesc familia si nu vreau ca nimic să ne mai oprească fericirea .

- Sper că ești gata !

Liv intră ca vântul in cameră si tăbară pe rochia mea si o aranjează . Văd că ii tremurau mâinile si se ridică si mă întoarce cu fața spre oglinda mare.

- Mai sti cand eram micuță si eram pasionată de modă si mereu te îmbrăcăm în rochie de mireasă ?

Imi înfige mai bine agrafele in par si zâmbește cald.

- Da .... vremuri , sa sti că niciodată nu voi uita cine mi-a vopsit cu carioci rochiță albă preferată .

Începem amândouă sa râdem si ne imbratisăm.

- Bun, tu trebuie să mergi jos unde te asteapta soțul si in acelasi timp tatăl copiilor tai .

- Da, nu pot sa cred ca azi chiar se intampla tot ceea ce astept de mult .

- Ba se întâmplă !
O voce cunoscută și de care imi era foarte dor se aude din spate .

Bruneta noastră intră și se apropie de mine imbratisandu-mă.

- Chiar mă gândeam pe unde ai dispărut!

- Aparent am descoperit că o sa am un cumnat chiar insuportabil si idiot .

Ivy își aranjează rochia scurtă si vișine si își dă părul pe spate .

- Clar nu l-ai cunoscut pe celălalt. Sunt doi idioți . Andrew e altfel .

- Sigur este , clar doar de aceea stati la discuții si ati preferați sa stati cu el o zi .
Tip eu obosită .

- Corect , macar noi scăpăm de ei , tu vei sta o viață cu unul .

- Nu poti sa sti cum ajungeți macar una lângă unul dintre ei .

Le zic eu si le fac cu ochiul pornind o serie de înjurături din partea lor .

- Hai , mișcare că deja cred ca se întreabă lumea ce ai pățit .

Cobor pe scări si privesc băncile pline de persoane care imi zâmbesc ori sunt emoționate si plâng precum mama mea .

Ii vad pe pe fratii lui și pe surorile mele lipiti unii de alții cu gemenii in brate . Si apoi privirea mi se opreste pe el ....pe bărbatul care mi-a furat inima si a reusit sa ma faca sa inteleg ce este fericirea .

Ajung la el si imi cuprinde mâinile in ale lui și imi zâmbește .

- Pregatita să nu mai ai ocazia sa stai nici-o secundă fara mine ?

- Ăăă... Da .

Ridică sprâncenele si incep să râd .

O voce dură si destul de răgușită se aude din spatele nostru si vedem preotul drăguț cum privește biblia.

Incepe discursul care este destul de plictisitor si chinuitor din cauza emoțiilor simțite.

- Andrew Anderson acum , nesilit de nimeni o iei in căsătorie pe Sara Evans ca să ii fi alături la greu si la bine?

-DA!

O spune serios si aplauzele răsună în toată sala .

- Sara Evans il iei in căsătorie pe Andrew Anderson si accepti să petreceti împreună toate evenimentele, momentele si sa va fiți alături ?

Mă uit la toate persoanele care dau frenetic din cap si imi grăbesc aprobarea însă eu mă blochez in ochii lui , acei ochi care m au fermecat inca de la inceput si am stiut ca acest bărbat o sa imi fie slăbiciune si odata cu el imi voi trai fericirea .

- Da!

Tip si mă năpustesc asupra buzelor lui .

Aici începe fericirea eternă . Stiu ca toata tristețea si toate momentele grele se opresc aici .

Vezi bunătatea in tot si de nu o vezi cauta mai adânc . Si unde este răutate, vindeca deoarece totul are o poveste, un trecut .



Sfarsit!







Am terminat acest volum si voi continua să public la al doilea . Sper ca acest final nu a fost foarte scurt , plictisitor sau sec însă in ciuda lipsei mari de idei si timp am vrutsfârșesc aici .

Plăcere AscunsăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum