Mes jau nusileidome. Robotės balsas mums pranešė, kad turime nulipti į apačią.
Visi nerangiai slenkame iš savo vietų link išėjimo. Leidžiamės siaurutėmis, sulankstomomis kopetėlėmis.
Apačioje mus pasitinka tamsiai mėlyna, karine uniforma apsirengęs, maždaug 45 metų vyriškis.
- Sveiki jaunieji mokiniai!- pasveikina mus žemu, bet itin garsiu balsu jis,- jus esate tarpplanetinėje kosminėje stotyje. Čia jus būsite mokomi visų dalykų, kuriuos jus mokė jūsų mokyklose, ir taip pat savigynos, ekologijos ir dar kelių dalykų. Jūs būsite apgyvendinti bendruose, miegamuosiuose kambariuose. Kelsitės vienu metu, pietausite vienu metu ir eisite vienu metu miegoti...
- Tarsi kareiviai,-netikėtai ištaria Džeimsas.
Generolas perveria jį aštriu žvilgsniu. Aš kumšteliu Džeimsą. Jis sukrenkščia ir sumurma nedrąsų ir tylų "Atsiprašau".
Kareivis linkteli ir tęsia toliau:
- Leiskite jum aprodyti šią vietą.
Jis savo plačiais žingsniais nuskuba tolyn, mes jį vejamės. Jis mus vedžioja po visą bazę. Pasirodo - ji milžiniška. Čia veikia ne tik tyrimu centrai, kuriuose mums vyks pamokos, bet ir yra šiokių tokių pramogų, čia veikia boulingo salė, krepšinio salė, sporto salė, netgi kinoteatras!
Gal ši vieta ir nėra bloga?
Pasirodo, kad Mėnuly gyvena ne tik mokslininkai, bet ir paprasti žmonės. Na, pavadinti jų paprastais nebūtų galima, nes jie yra neįtikėtinai turtingi. Žemėje jie turi daugybę įmonių, kuriose ir pluša tokie žmogeliai, kaip mano tėvai. Turtingieji gyvena čia specialiai įrengtuose viešbučiuose-vilose.
- O čia - Valdybos pastatas,- toliau kalba generolas,- čia dirba ir gyvena visa aukščiausioji valdžia.
Pastatas itin prašmatnus ir modernus. Visas padengtas stiklu, kuris pabrėžia ryškias, metalines pastato konstrukcijas. Stiklas blizga, o nuo jo atsimušantys spinduliai neleidžia matyti to, kas vyksta viduje.
Visos šios mėnulinės bazės stogas padarytas iš stiklo, tad matosi žvaigždėtas dangus, bet iš šios mėnulio pusės nesimato Žemė.
- Na, štai ir priėjome,- uniformuotasis mus priveda prie neaukšto, paprastos išvaizdos nemeliūkščio.
Įeiname į vidų. Tai viena didelė patalpa, kurioje pristatyta daug tvarkingai paklotų lovų.
- Kairėje- merginų lovos, dešinėje - vaikinų. Dušai yra kambario gale. Susiraskite lovą su savo kodiniu vardu ir įsikurkite. Šiandien jūs laisvi. Rytoj būsite prikelti 07:00, - tai pranešęs generolas apsisuko ir išžirgliojo iš kambario.
...
Visi ėmėme ieškoti savo vardų. Maniškė lova stovėjo prie pat dušų, tolimiausiame kampe.
...
Užmerkiu akis. Sunki buvo diena, bet dar daug kas laukia...
...
YOU ARE READING
Žvaigždžių rūkas (lietuviška)
Science FictionDžeila - mergina gyvenanti ateities pasaulyje, kuriame kasdienius žmonių poelgius varžo itin griežtos taisyklės. Mergina jaučiasi nepritampanti šiame pasaulyje, ji nori ištrūkti iš šio "kalėjimo". Ir... ji gauna puikia progą. Ji yra atrenkama vykti...