Lėtai praplėšiu akių vokus. Aš guliu lovoje. Prie jos sėdi Leo ir Mikeila. Jie abu atrodo pavargę. Kiti mokiniai sėdi savo lovose ruošiasi nakčiai. Atsisuku į draugus, praveriu burna norėdama prabilti, bet neįstengiu. Vietoj to tik užsikosčiu.
Mikeila atsigręžia į mane:
- O Džil!!! Tu prabudai!
Ji puola mane apkabinti. Leo iš netikėtumo atsistoja.
- Džeila, kaip jauties? Ar nieko nereikia?- mane klausinėja Mikeila.
- Man geriau,- iššvokščiu, mano balsas labai užkimęs,- kaip jūs? Kas įvyko šiandien?
Ji kiek patyli tada prabyla vėl:
- Nieko ypatinga, įprastos pamokos. Visi sedėjome toje salėje ir klausėmės kažko apie Žemę, lyg ir... nepamenu.
- Mes šiandien mokėmės apie žmonijos istoriją,- įsiterpė Leo.
Aš šypteliu jam.
- Rytoj vėl bus "savigynos" pamoka,- nedrąsiai tarsteli Mikė.
Giliai atsidūstu. Kodėl?
- Mokytojas sakė, kad ryt turėsi eiti į pamoka, bet su tavimi elgsis atsargiai,- ramina Mikė.
Linkteliu ir nusišypsau jai.
- Jau vėlu?- klausiu jos.
- Jau tuoj bus miego metas.
Gaila.
Bandau pasikelti ant alkūnių, atsisėsti, bet nepaisant mano pastangų, aš tik bejėgiškai susmunku.
Mikeila pripuola ir padeda atsikelti.
Prie mano lovos lėtai ir nepastebimai prislenka daktaras.
- Kaip jautiesi?- klausia.
- Geriau, bet vis dar labai silpnai.
- Mhm,- linkteli jis ir kažką užsirašo nedideliame, melsvame, nešiojamame ekranėlyje.
Stebiu jį, tada klausiu:
- Kas man buvo, daktare?
Jis lėtai pakelia galvą. Kurį laiką tylomis mane stebi, tada tarsteli:
- Tau nervinis išsekimas ir kelionės padariniai. Tu keliavai labai tolimą kelią nuo namų iki čia. Poveikis nejuntamas iškart, tik po kelių dienų. Tai gali nutikti bet kuriam.
- Gerai, tada kodėl aš miegojau visą šią dieną?
- Tai vaistų, kuriuos tau daviau poveikis. Jie padėjo tau deramai pailsėti. Juk jautiesi geriau, arne?
- Taip, bet jūs davėt man migdomųjų.
- Tai nebuvo migdomieji, mieloji. Dabar eik ilsėtis, greitai bus skelbiamos miego valandos.
Tai taręs jis atsitiesė ir nužingsniavo tolyn.
Leo ir Mikė man linktelėjo ir nuėjo tolyn, link savo lovų.
- Visi į lovas, greičiau!- skelbia skardusis balsas iš tamsos,- greitai!!!
...
Užmerkiu akis. Tyliai laukiu rytojaus.
...
YOU ARE READING
Žvaigždžių rūkas (lietuviška)
Science FictionDžeila - mergina gyvenanti ateities pasaulyje, kuriame kasdienius žmonių poelgius varžo itin griežtos taisyklės. Mergina jaučiasi nepritampanti šiame pasaulyje, ji nori ištrūkti iš šio "kalėjimo". Ir... ji gauna puikia progą. Ji yra atrenkama vykti...