Mes jau grįžome į savo miegamuosius. Tam vaikinui gydytojai (ar bent jau tie, kas atrodė kaip gydytojai) sutvarstė žaizdas. Dabar jis guli savo lovoje. Kiti su juo nekalba, nes jis "nusikaltėlis". Taip jau įprasta Žemėje, kad nubaustieji turi būti atstumti.
Sėdžiu ant savo lovos. Kremtuosi dėl to, kas nutiko. Turėčiau bent padėkoti. Atsistoju. Einu prie jo.
- Ei,- pasisveikinu su juo. Jis lėtai pakelia galvą,- Aš... aš tik norėjau padėkoti tau. Už tai, ką padarei. Apgailestauju dėl to, kas nutiko. Nenorėjau. Atsiprašau...
Mano galva nusvyra žemyn.
- Viskas gerai,- taria jis maloniu balsu,- Tu čia visiškai niekuo dėta. Tiesiog nenorėjau kautis, o juo labiau su mergina. Neįsižeisk, bet tu neatrodai labai stipri.
Nusišypsau.
- Tikrai nesu.
Jis irgi šypteli
- Nenorėjau tavęs skriausti. Man tai atrodė beprasmiška ir negražu. Gal ir gerai, kad mane patraukė iš ringo. Nebūčiau galėjęs konors sumušti... Na, o kad nukentėjau, tai niekis.
- Skauda?
- Ne... Nelabai.
- Klausyk,- tariu- kuo tu vardu?
- Leo. Tu?
-Džeila.
- Malonu susipažinti. Čia dar nespėjau susirasti draugų, o ir po to, kai tapau nusikaltėliu, manau, nelabai, kas su manimi ir bendraus...
Jis pažvelgia į mane. Jo akys labai gražios, šviesiai žalsvos su melsvais ruoželiais.
- Turėčiau padėkoti ir tau, kad neatstumi manęs nors ir esu... nubaustasis.
- Liaukis,- švelniai tariu,- tu, galima sakyti, išgelbėjai mano gyvybe. O tai, kad kalbu su tavimi, turėtu būti savaime suprantama.
Jis žiūri į mane kiek nustebęs.
- Manau, kad Žemėje galioje nuostatai yra kvaili ir beprasmiai. Net nemanau jų laikytis čia,- pabaigiu savo prakalbą.
Jis vis dar atrodo nustebęs, bet pritaria man:
- Sutinku su tuo, ką sakai. Gyvendamas ten jaučiausi tarsi įkalintas.
Aš nusišypsau. Džiaugiuosi, kad ir jis mano taip, kaip aš. Džiaugiuosi, kad esu ne viena. Jis atsako man šypsniu.
- Šviesos išjungiamos! Visi gulkite į savo lovas!- pasigirsta perspėjimas.
Atsisuku į Leo. Jis linkteli ir atsisveikina:
- Tai sudie, Džeila.
- Sudie!
...
Tamsa. Užmerkiu akis.
YOU ARE READING
Žvaigždžių rūkas (lietuviška)
Science FictionDžeila - mergina gyvenanti ateities pasaulyje, kuriame kasdienius žmonių poelgius varžo itin griežtos taisyklės. Mergina jaučiasi nepritampanti šiame pasaulyje, ji nori ištrūkti iš šio "kalėjimo". Ir... ji gauna puikia progą. Ji yra atrenkama vykti...