i

656 35 0
                                    

Dní, na které Kim Taehyeong nikdy nezapomene, je mnoho. Tento si ale bude pamatovat až do konce života, tím si je jistý.

Jejich debut se blížil závratným tempem, cítil to v kostech. Vzduch ztěžkl napětím, začalo přibývat hodin strávených v tělocvičně před zrcadlem, lidé si na chodbách netrpělivě šuškali, když kolem nich procházel. Chystalo se něco velkého a všichni to věděli.

Nebyl proto zrovna překvapený, když si jej jednoho odpoledne nechal zavolat ředitel společnosti do své soukromé kanceláře.

Tehdy byl dotázán:

„Myslíte si, že je dobrý nápad, aby byl součástí finální sestavy skupiny i Park Jimin?"

Ta otázka jej zasáhla. Jestli si někdo zasloužil slibnou kariéru, pak právě jeho nejlepší kamarád.

Pokud měla Jiminova budoucnost záviset jen na tom, co z něj vyleze, měl by svá slova volit pečlivě. Ale nad tím, co mělo z jeho úst zaznít, nemusel dlouze rozmýšlet.

„Jimin je tu pro mě, ať se děje cokoliv. Plakali jsme spolu, a spolu jsme se i smáli." Jeho odpověď šla přímo od srdce. „Byl bych rád, kdybych mohl i nadále spolupracovat s tak dobrým kamarádem, jakým je pro mě Jimin."

Vedení mu poděkovalo za upřímný názor, s úklonou jej vyprovodili ven, a jemu v následujících týdnech nezbývalo nic jiného, než čekat.

Tedy až doteď.

Na nástěnku v hlavní budově vedení nad ránem připnulo dokument, který Taehyeong s nadějí vyhlížel celé měsíce; vlastně už ode dne, kdy podepsal smlouvu a stal se součástí společnosti. Den D konečně nadešel.

Okamžitě se spustil povyk; tucet chlapců se tlačilo kolem nástěnky, odstrkovali se lokty a s nadějí natahovali krky, když pátrali po příslibu zářné budoucnosti.

Taehyeong nepříliš ohleduplně prokličkoval kolem Yungiho a Hoseoka postávajících bokem. Vmáčkl se až úplně dopředu, aby měl na seznam lepší výhled, a zběžně pročítal uvedená jména i s přidělenou pozicí.


BTS (방탄소년단) – FINÁLNÍ SLOŽENÍ SKUPINY

• Kim Namjun (leader, rapper)

• Min Yungi (rapper)

• Jung Hoseok (dancer, rapper)

• Kim Seokjin (vocalist, visual)

• Jeon Jeongguk (rapper, dancer)

• Kim Taehyeong (vocalist)


Srdce mu poskočilo, když narazil své jméno. Zvládl to. Poznával i další jména svých kamarádů a úleva mu užuž začala prostupovat celým tělem, když si uvědomil, že někdo ještě pořád chybí. S překříženými prsty sjel pohledem dolů, na úplný konec seznamu, kde byl uveden poslední člen:


• Park Jimin (dancer, vocalist)


Otočil se; Jimin stál přímo za ním a nevěřícně sledoval své jméno, vytištěné černé na bílém. Svou vstupenku do světa slávy.

Taehyeong si nemohl pomoct. Sevřel kamaráda v pevném objetí a rázem ho zaplavila ta nejčistší radost. „Dokázali jsme to," smál se, aniž by Jimina pustil.

Menší chlapec jeho stisk opětoval. „Dokázali jsme to," opakoval, stále ještě v šoku.

Dokázali to.

BLUE [BTS]Kde žijí příběhy. Začni objevovat