p

238 24 5
                                    

Neuběhlo ani dvacet čtyři hodin od skončení Taehyeongova vysílání, a jejich fotka už stihla obletět celý svět. Jimin byl samozřejmě ten poslední, kdo to zjistil.

Nebýt Jeongguka, nejspíš by se o tom ani nedozvěděl. Když spolu s Taehyeongem ráno došli do kuchyně na snídani, maknae už seděl u stolu a okamžitě je vítal širokým úsměvem a slovy: „Jste slavní!"

Taehyeong, ještě napůl spící, jeho narážku úplně nepochopil. „To my všichni...?" pronesl trochu zmateně, ale to už mu Jeongguk strkal svůj telefon před obličej.

„Podívej!" pobízel ho a nedočkavě nadskakoval na židli, „vaše fotka je všude! Jste teď v trendech!"

Jimin popošel blíž, aby viděl, co jim Jeongguk ukazuje. Na displeji svítila fotka jeho a Taehyeonga; screenshot ze včerejšího vysílání.


Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Vmin je aktuálně nejpoužívanější hashtag na Twitteru," doplnil Namjun.

Jimin si od Jeongguka převzal telefon a začal projíždět příspěvky. Byly jich stovky; pořád dokola jeden a ten samý snímek. Sem tam našel i krátký záznam. Jako by celý svět mluvil jenom o nich.

Nevěřícně si pročítal všechny ty komentáře.


Soulmates material, hlásal ten první.

Vmin je tak strašně cute pár

Podívejte, jakým způsobem se Tae dívá na Jimina! <3 cuteee

Hrozně jim to spolu sluší!

Jiminie má takové štěstí!

Vminnnn <3


„Hej, Jimin-ah?"

Jeonggukův hlas jej donutil odtrhnout oči od hory komentářů. Nejmladší k němu natahoval ruku. „Mohl bych si vzít svůj mobil?" prosil.

„Jo, jasně," přisvědčil spěšně a honem vracel telefon. Jeongguk jej zastrčil do kapsy tepláků a dál se nerušeně věnoval přípravě své snídaně.

Taehyeong, stále v polospánku, se zrovna snažil nabrat si vajíčka, ale porce skončila na stole mimo talíř. Ostatní se tomu začali smát, zatímco Seokjin podrážděně utíral ušpiněný stůl a peskoval Taehyeonga, ať do jeho kuchyně příště vstupuje zásadně a jen při plném vědomí, což vyvolalo jen další vlnu smíchu a nechápavý pohled na Taeho tváři.

Nikdo si nevšiml Jimina, jak ztuhnul na místě a nepřítomně kouká do prázdna. A pokud snad ano, nedali to nijak najevo.


BLUE [BTS]Kde žijí příběhy. Začni objevovat