~

278 26 0
                                    

„Nemůžu uvěřit, žes tu fotku nahrál, aniž by ses mě zeptal!" stěžoval se Jimin. Ruce měl vzdorně zaražené hluboko v kapsách a záměrně se vyhýbal Taehyeongovi a jeho neobytným pokusům navázat s ním kontakt.

„Ale no tak! Vždyť jsi spal!" bránil se Taehyeong.

Jimin divoce rozhodil rukama. „Právě! A ještě k tomu mě všichni viděli nahýho!"

„Všichni ne. To jenom já," šklebil se vědoucně. Člověk by z jeho výrazu usuzoval, že v tu chvíli objevil minimálně tajemství vesmíru.

„Bezva," povzdechl si jen. Za tu dobu, co se znali, jej Tae viděl už všelijak. Byl na to zvyklý.

Když se Taehyeong rozkoukal z toho nešťastného rána a Jimin se vyspal do růžova, sbalili se a společně vyklouzli ven. S narůstající slávou jim závratným tempem přibývalo plánů a povinností – volné dny jako tento přicházely jen vzácně.

K večeru se budou muset vrátit domů a pak zamířit do tělocvičny na další trénink; teď si však užívali krásného počasí a jeden druhého.

Taehyeong jim na udobřenou oběma koupil zmrzlinu ve svém oblíbeném krámku na rohu hlavní ulice. Jimin hned začal ukusovat svoji porci, ale Taehyeong ho zastavil.

„Hej, počkej! Pojď se vyfotit!" pobízel ho a za řeči vytahoval z kapsy telefon. „No tak, to dnes nechceš na internetu ani jednu svou důstojnou fotku?" utahoval si z něj.

Jimin protočil oči, ale přitiskl se k němu blíž a podíval se do foťáku.

„Ideální," pochvaloval si Taehyeong. „Co tam mám napsat?"

„Zachraňte mě, prosím," zamumlal Jimin dostatečně nahlas, aby byl slyšet. Taehyeong si odfrkl, rychle naťukal krátkou zprávu a nahrál fotku na jejich profil.


Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Komentáře začaly naskakovat okamžitě a nepřestávaly ani po několika minutách. Taehyeong jich několik přečetl nahlas, aby demonstroval svůj úspěch.


VMIN JE REAL! <3

Tae je k nakousnutí! (a ta zmrzlina asi taky...)

Sluší jim to spolu!

Vminnnnnn!!!

TaeTae vezmi si mě!!!!!

Miluju je <3


„Vypadá to, že jsi hitem této sezóny," utahoval si Jimin z Taehyeongovy rostoucí popularity, ale nemyslel to nijak zle. Oba měli v živé paměti první dny, kdy většina lidí Taehyeonga ignorovala, a on ulehal ke spánku se slzami v očích.

„Pch, píšou, že se jim líbí Vmin," uváděl na pravou míru, „asi mají rádi i tebe."

„Mě má rád každý!" zvolal a usmál se, až mu tváře zaclonily výhled.

Taehyeong zamyšleně nakousl svůj kornoutek. „Já vím, Minnie. Já vím."

BLUE [BTS]Kde žijí příběhy. Začni objevovat