BÖLÜM 18

11.5K 531 143
                                    

Karaokenin olduğu mekana gelince Gökhan arabayı durdurdu. Ben arabadan indiğimde Gökhan'da inince ona baktım.

"sen nereye?"

"seni yalnız bırakmamam konusunda emir aldım Mahperi. Ben de meraklı değilim seninle olmaya"

Gökhan'ın bir anda bana böyle soğuk yapması canımı yakmıştı.

"abim mi tehtit ediyor seni? O yüzden  mi kaç gündür hiç bakmıyorsun yüzüme"

"saçmalama Mahperi. Bizim aramızda bir şey yoktu. O seni sevdiğimi söylediğim olayı da abine anlattım. Hislerimden emin olmadığımı aslında seni sevmediğimi söyledim. O yüzden bu olayı daha fazla kurcalama"

Gözlerimin dolduğunu görmesin diye hızla arkamı döndüm ve mekana girdim. Ardından çevreye göz gezdirerek bizimkileri ararken bana el sallayan Eylül ve Can'ı görünce yanlarına ilerledim. Ben yanlarına gelince sırasıyla hem Eylü'e ardından Can'a sarıldım.

Yazardan

Gökhan, Mahperi'nin Can'a sarılmasıyla kaşlarını çattı be yumruklarını sıktı. Sevdiği kıza o bile dokunamıyorken bu gevşek çocuğun dokunması zoruna gitmişti.

Hep beraber masaya oturdular. Gökhan ve Mahperi yan yana oturmuştu. Eylül Mahperi'nin Can da Gökhan'ın karşısına oturmuştu.

"Mahperi kalkıp sen de bir şeyler söylesene. Sesini ne zamandır duymuyorduk"

Mahperi buraya gelirken şarkı söylemeyi düşünmüyordu fakat Gökhan'ın tavırları onu sinirlendirdiği için kalktı ve sahneye çıktı.

(canlarım şarkıyı okumadan geçmeyin çünkü Mahperi'nin Gökhan'ın gözlerine bakarak söyleyeceği sözler önemli)

Dünden beri içimde bir sıkıntı yokluyor beni

Anlıyorum yakmışsın gemileri

Seviyordum biliyordun ve gidiyordun

Geri alabilmek mümkün olsa her şeyi

İnandırmaz mıydım aşka seni

Hem seni, hem o taş kalbini

Gider mi insan çok seviyorken
Şimdi dur demem nasıl olsa bir gün anlar
Beni anlarsın
Yalanlarla bırakma beni böyle
Gözlerime bak doğruyu söyle ama korkak
Korkaksın

Gider mi insan çok seviyorken
Şimdi dur demem nasıl olsa bir gün anlar
Beni anlarsın
Yalanlarla bırakma beni böyle
Gözlerime bak doğruyu söyle ama korkak
Sen bi korkaksın!

Şarkı bittikten sonra bir alkış tufanı kopmuştu. Mahperi şarkıyı söylerken bir an olsun gözlerini Gökhan'dan çekmemişti.

Gelen 'bir daha!'  nidalarıyla indi Mahperi sahneden.

"pişşşt güzellik! Bugün o güzel sesini yatağımda da duymak isterim"

Mahperi sesin geldiği yöne baktığında sarhoş olduğu her halinden belli olan adamın o sözleri kendisine söylediğini anlamış oldu. Ama adamı görmesi çok uzun sürmedi çünkü Gökhan hemen adamın üstüne çullanmıştı

"ne diyorsun lan sen köpek!!"

Mahperi hızla Gökhan'ın yanına gitti.

"Gökhan bırak! Öldüreceksin adamı bırak! "

Mahperi Gökhan'ın kolunu tutunca Gökhan durdu ve derin bir nefes aldıktan sonra hızla yerinden kalktı. Ardından bir eliyle Mahperi'nin kolundan tuttu diğer eliyle telefonunu çıkarıp birini aradı.

ABİMLER BİR MAFYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin