BÖLÜM 6

15.1K 610 144
                                    

Derse giren hoca verdiğim tepkiyle hafifçe gülümsedi. İlah mısın silah mısın be yavrum?

Iyy krolaşma

"merhaba ben yeni matematik hocanız Alper Kandemir. Eğer herhangi bir değişiklik olmazsa yıl sonuna kadar dersleri beraber işleyeceğiz... "

"ay inşallah hocağğmm" dedi Gökçe sürtüğü.

"noldu kız abim yüz vermeyince şimdi de Alper hocaya mı sardın?"

Dediğim şeyle bizim sınıf ergen ergen 'ooooo' larken Gökçe hiçbir şey diyemedi ve sadece bana kötü kötü bakmakla yetindi.

İlk defa matematik dersleri haftalık 6 saat diye mutlu oldum.

🔹〰️🔹〰️🔹〰️🔹〰️🔹

Son iki ders boştu. O yüzden Eylül'le çantalarımızı duvardan atarak okuldan kaçtık ve evlerimize dağıldık. Anahtarımla kapıyı açtım çünkü abimler büyük ihtimalle şirkettelerdi.

İçeri girdiğim anda duyduğum seslerle gözlerimi şokla açtım.

Bir kadın acı çekercesine inliyordu. Hızla sesin olduğu yere doğru gittim. Bizim evde bir kadının ne işi var diye düşünürken sesin Tufan abinin odasından geldiğini fark ettim. Hızla kapıyı açtığımda gördüğüm görüntüyle az daha bayılacaktım.

"ABİ?!"

🔹〰️🔹〰️🔹〰️🔹〰️🔹

"KIZIM KİM SANA DEDİ ODAMA DAL DİYE? DİNGONUN AHIRI MI ORASI!"

Ben koltukta otururken abim sağa sola gidiyor bana deli gibi bağırıyordu.

Suçlu piskolojisi

Aynen

O sırada kapı açıldı ve içeri Kıvanç ve Burak abim girdi.

"noluyor oğlum ne bağırıyorsun sesin ta dışarı kadar geliyor"

Tufan abim sesimi çıkarmamam için tehtitkar bakışlar yollarken başımı yere eğerek sustum. Yalan söylediğimde ya da birinin bana bir şey sormasını istemediğimde hep başımı eğerdim.

"Mahperi? Noluyor kızım söylesenize bir şey"

Eğer Tufan abimin bu evde bir kızla ilişkiye girdiğini Burak abim duysa gerçekten çok kötü olurdu. Şimdi bu soruya cevap versem hem Tufan abim azar yiyecek sonra da Tufan abim tarafından ben azar yiyecektim. O yüzden sustum.

"bir şey yok beni sinirlendirdi ondan. Önemli bir mesele değil"

"o yüzden mi deli gibi bağırıyordun kıza Tufan?!" Kıvanç abim de çok sinirlenmişti. Zaten bana böyle çok bağırıldığında hemen olaya müdahale eder kim haklı olursa olsun beni korurdu. Yumoşum yaaa.....

"ya önemli değil diyorum. Vazgeçin her boku kurcalamaktan"

Sinirle son sözünü söyleyen ve hızla yukarı çıkan Tufan abimin arkasından baktım.

Harika şimdi beni sorguya çekerlerse ne diyecektim?

"Mahperi ben Tufan'ı tanıyorum güzelim. Kendi hatasını da sana yüklediğinin farkındayım. O yüzden söyle yine naptı?"

Üstümdeki baskı beni iyice germişti.

"ya abi bir şey yok gerçekte ufak bir şeydi"

"ondan mı korkuyorsun gerçekten Mahperi?"

"ya hayır ne korkacağım. Sadece söylemek istemiyorum"

Tamam belki biraz korkuyor olabilirim.

ABİMLER BİR MAFYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin