MEDYA: GÖKHAN (ARTIK YAKIŞIKLIMIZI GÖSTERMENİN ZAMANI GELDİ)
Geçmiş
"yaa abii! Şeker istiyorum been!"
"olmaz Mahperi. O kadar çok şeker yiyiyorsun ki dişlerin çürüyecek"
"ya banane bananeeee! Şeker alın bana yaaa! Baksana parktaki çocukta var ama siz bana almıyorsunuz!"
7 yaşındaki yaşıtlarına göre fazla ufak olan küçük kız 15 yaşındaki Burak abisine ısrarla ona şeker almasını söylüyordu. Burak abisi kızın ne kadar fazla şeker yediğini bildiğinden dolayı kardeşinin sağlığı için bunu reddediyordu.
"Mahperi! Şımarık bir çocuk gibi davranma! Şeker falan yok dedim sana"
Mahperi abisinin ona bağırmasıyla ağlamaya başladı. Burak ağlayan kız kardeşini kucağına alıp sallamaya başladı.
"tamam ağlama. Allahım napıcam ben sizinle"
O sırada yanlarına gelen 10 yaşındaki Tufan'a baktı üstü başı yırtılmıştı.
"bu ne hal oğlum?!"
"parkta bir çocuk bana bulaştı. Ben de biraz hırpaladım."
"hiç akıllanmayacak mısınız siz?!"
Burak sinirle bir yandan kucağındaki küçük kızı susturmaya çalışıyor bir yandan da Tufan'a kızıyordu.
O sırada yanlarına Burak yaşındaki bir çocuk geldi.
" pişşt.. Velet! Benim kardeşimi döven sen misin?"
Çocuğun yanında korkudan titreyen bir küçük erkek çocuğu vardı.
"evet abi beni o dövdü" dedi çocuk korkarak.
"dikkat etsene kardeşine! Yoksa elimde kalacak bak" dedi Burak yaşındaki çocuk Burak'a bakarak.
Burak kucağındaki kız kardeşini Tufan'a verdi.
"Tufan Mahperi'ye göz kulak ol"
Ardından kollarını sıvadı.....
🔹〰️🔹〰️🔹〰️🔹〰️🔹
Şimdiki zaman
Sinirle ders kitabını kapattım. Yakında beni bekleyen üniversite sınavım olmasına rağmen hiçbir şey yapamıyordum. Hiç düşünmediğim sınavın stresi beni bir anda sarmıştı.
Ben ne halt edeceğimi düşünürken kapı çaldı. Gidip açtığımda Burak ve Kıvanç abimin geldiğini gördüm.
"hoşgeldinizz"
"hoşbulduk güzelim"
"derslerine çalıştın mı?"
Bunu diyeni tahmin etmek zor olmasa gerek.
"çalıştım ama hiçbir şeyi anlamıyorum!"
"hoca tutalım. Bu böyle olmayacak"
Açıkçası bi özel hoca istemiyordum ama sesimi çıkarmadım.
"şimdi yukarı çıkıp üstüne güzel şeyler giy. Bir misafirimiz var." dedi Burak abim.
"ne misafiri?"
"ya soru sorma. Git giyin gelince görürsün."
Yazardan
Mahperi yukarı çıkıp giyinmeye başladı. Giyinme işi bitince aşağı indi. Zaten o aşağı inerken kapı çalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİMLER BİR MAFYA
ChickLit"bana ne zaman araba alacaksınız?" "160 boyunla ayakların pedala yetişmez senin" diyip sırıtmaya başladı. Aman ne komikkkk..... Abilerime çok zıttım. Onlar siyah saçlıydı ben biraz daha kumral sarı gibi bir şeydim. Onların boyu hep 185-190 arasıyd...