Hatırlatma:
Giren kişiyle gözlerim kocaman açıldı hızlı atan kalbim göğüs kafesimi delmek istercesine daha hızlı çarpmaya başladı.
"beni özledin mi?"
İşte şimdi tam anlamıyla sıçmıştım.
"A-alper?" dedim titreyen sesimle.
"naber güzellik?" dedi Alper yanıma yaklaşarak.
O kadar korkunç bir görüntüsü vardı ki. Her yeri yara izleriyle doluydu ve zaten korkudan hızla atan kalbim onun görüntüsüyle durma noktasına gelmişti.
"ne o? Yüzümden mi korkuyorsun yoksa?" dedi sırıtarak yanıma gelip.
Yattığım yatakta iyice geriledim. Alper ise hızla üstüme gelerek yanaklarımı avcunun içine alarak baskı uyguladı.
"şu suratımın haline bak! Senin yüzünden bu haldeyim lan ben!!!"
Ardından yüzümü iktirerek bıraktı ve bir anda pantolonunu indirince çığlık atarak gözlerimi kapattım.
"Aç gözlerini ve bana bak! AÇ LAN GÖZLERİNİ!!"
Korkuyla gözlerimi açtığımda gördüğüm görüntünün iğrençliğiyle hemen başımı çevirdim.
Alperin cinsel organı yoktu!
"hepsi o şerefsiz sevgilin ve abilerinin suçu! Ve ben napacağım?"
Sırıtarak yanıma yaklaştı ve dudaklarını kulak hizama getirdi.
"bütün bunların acısını senden çıkaracağım"
Dedikten sonra kapıyı hızla çarparak kapattı.
Yüzümü ellerimin arasına alarak ağlamaya başladım. Umarım abilerim ve Gökhan en kısa sürede beni bulurlardı.
Gökhan'dan
Çatışma hala devam ederken yanımdaki korumalardan birine yaklaştım.
"mutfağa git ve Mahperi'ye bak"
Koruma başını salladıktan sonra kendisini koruyarak mutfağa gitti. Ancak kısa bir süre sonra telaşla geri döndü.
"abi yenge yok!"
Dediği lafla hızla ateş etmeyi kesip korumaya döndüm.
"ne demek lan yok!"
"yok işte abi her yere baktım yok"
Telaşla ayağa kalktım ve kurşunlardan sıyrılarak mutfağa gittim. Mahperi bıraktığım yerde yoktu ama yerde bir kağıt parçası vardı.
'sevgilinin sana verdiği öpücük son vedanın öpücüğüydü ATAHAN!'
Sinirle kağıdı buruşturup yere attım ve mutfak dolaplarını yumruklamaya başladım.
Bekle güzelim. Seni er ya da geç bulacağım.
1 hafta sonra
Aradan geçen 1 haftanın sonunda kendimi sinirle koltuğa attım. Mahperi'yi hâlâ bulamamıştım. Burak Kıvanç ve Tufan'ın da kız kardeşlerinin kaçırıldıklarından haberleri vardı. Ama buraya gelmemeleri gerekiyordu çünkü Mahperi'den onları polise teslim etmesini isteyen adamı hâlâ bulamamıştık. Fakat yeni bir gelişme olmuştu onu da sağ kolum Emre birazdan gelip haber verecekti.
Aradan geçen 10 dakika sonra Emre gelip karşımdaki koltuğa oturdu.
"abi yengeyi tehtit edeni (abilerini polise vermesi için tehtit eden) bulduk. Tahmin ettiğimiz gibi Kemal itiymiş. Yengeye ulaşmak için abilerini uzaklaştırmaya çalışıyor ama sorun şu ki yengeyi kaçıran Kemal değil. Yani o kadar işkence yaptık herifin bir haberi yok gibi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİMLER BİR MAFYA
Chick-Lit"bana ne zaman araba alacaksınız?" "160 boyunla ayakların pedala yetişmez senin" diyip sırıtmaya başladı. Aman ne komikkkk..... Abilerime çok zıttım. Onlar siyah saçlıydı ben biraz daha kumral sarı gibi bir şeydim. Onların boyu hep 185-190 arasıyd...