Kalp ritimlerimi düzene soktuktan sonra tuvaletten çıktım ve sınıfıma girdim.
"nerde kaldın kızım ya? Bir ara tuvalete düştün sandım."
"ay yok be kantine inip su aldım ondan"
Biraz daha oturup dedikodu yaptıktan sonra zil çaldı ve biz tekrar ders moduna girdik.
🔹〰️🔹〰️🔹〰️🔹〰️🔹
Okul çıkışında beni almaya Burak abim geldi. Eylül'le vedalaştıktan sonra arabaya bindim. Burak abimle son zamanlarda hiç konuşmuyorduk. Onlara ve yaptıkları şeylere ne kadar inanamasam da daha fazla küs kalmak istemiyordum. O yüzden çekinerek ona döndüm ve yanağını öptüm.
Yaptığım beklenmedik harekete şaşırdı ve bana dönerek sımsıkı sarıldı. Ardından saçlarıma öpücük kondurdu. Özlemişim be.
Eve geldiğimizde hep beraber içeri geçip oturduk. Abilerimin hepsi evdeydi.
"siz neden şirkette değilsiniz?"
Sonuçta saat daha 4'tü ve bazen saat 8 olmadan gelmezlerdi.
"bugün hep beraber film izleyelim dedik güzelim. Hadi git mısır patlat da izlemeye başlayalım"
"tamam ama bana 1-2 saat verin yapmam gereken bir ödev var. Onu hallettikten sonra izleriz"
Normalde ödev yapan biri değildim ama yapmadığımda direk Burak abime mesaj gidiyordu o da beni haşlıyordu. O yüzden ödevlerimi ya Eylül'den alıyor ya da internetten bakarak yapıyordum.
En sonunda ödevim bittiğinde mutfağa gittim ve mısır patlattıktan sonra tekrar içeri geçtim. Büyük L koltuğumuza kurulduk. Ben Burak ve Kıvanç abimin arasında oturuyordum. Film başlayınca televizyona odaklandım fakat ayarladıkları film hiç hoşuma gitmedi.
"siccin mi? Hayatta izlemem?!"
"yanında biz varız güzelim merak etme"
Film başlarken bile aşırı gerilim doluydu.
Büyük ihtimalle bu akşam uyuyamayacaktım.
🔹〰️🔹〰️🔹〰️🔹〰️🔹
"hayır, hayır, hayır.... Yapma!"
Kafamı yastığa gömerek bir çığlık koyuverdim.
"gel buraya" diyerek bana sarıldı Kıvanç abim ve başımı göğüsüne yasladı. Ona sarılarak daha rahat izleyebiliyordum en azından.
Filmin geri kalanını hep ya Burak abime ya da Kıvanç abime sarılarak izledim. Film bittiğinde Burak abim televizyonu kapattı.
"haydi yatağa. Yarın okulun var."
"korkuyorum."
"saçmalama Mahperi kocaman kız oldun."
"ya banane işte yatamam ben diyorum."
Kıvanç abim elimden tutarak beni kaldırdı.
"tamam cadı gel. Bugünlük benimle yatabilirsin"
Beni çekmesiyle kalktım, Burak ve Tufan abime iyi geceler diledikten sonra yukarı çıktık. Ben Kıvanç abimin yatağına girerken o ışığı kapatmak için düğmeye gitti.
"açık kalsın"
"olmaz güzelim uyuyamam ben öyle. Hem ben varım yanında korkulacak bir şey yok"
Işığı kapattıktan sonra yanıma gelip yattı. Beni kendine çektikten sonra gözlerini kapattı. Karanlığa gözlerimi dikmiştim. Korkuyordum her an bir şey çıkacak gibi oluyordum ama gözlerimi de karanlıktan alamıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİMLER BİR MAFYA
Chick-Lit"bana ne zaman araba alacaksınız?" "160 boyunla ayakların pedala yetişmez senin" diyip sırıtmaya başladı. Aman ne komikkkk..... Abilerime çok zıttım. Onlar siyah saçlıydı ben biraz daha kumral sarı gibi bir şeydim. Onların boyu hep 185-190 arasıyd...