BÖLÜM 13

12.8K 586 85
                                    

Yazar'dan

O gecenin akşamında Mahperi abileri eve geldikten sonra yatağına gidip yattı.

(hatırlamayanlar için 11. Bölümde bu olaylar ilk çıktığı günün gecesi abileri eve dönüyorlardı ve Mahperi'yi yatmaya yolluyorlardı.)

Sabah kalkıp işlerini hallettikten sonra aklına 'acaba bugün okula gidecek miyim?'  sorusu geldi. Dün abileri gitmesine izin vermemişlerdi çünkü. Bunu öğrenmek için odasından çıktı ve aşağı indi. Burak abisi dün kendisini ona şikayet eden Gökhan ile konuşuyordu. Son basamaktan da indikten sonra abisinin yanına geldi.

"abi? Bugün okula gidecek miyim?"

"hayır güzelim. Devamsızlık işini ben hallettim. Otur ve internetten video izleyerek ders çalış boş durma"

Hep beraber kahvaltı ettikten sonra abileri gitti. Mahperi yine sıkılmaya başlamıştı. Oyalanmak için televizyon karşısına geçti ve seçtiği bir kanalı izlemeye başladı.

🔹〰️🔹〰️🔹〰️🔹〰️🔹

Alper dün gece yarısı Mahperi'nin abileri eve gelene kadar onları izlemiş daha sonra evin çevresinden ayrılmayarak arabada uyumuştu. Bahçedeki korumaların dikkatini çekmemek için eve çok yaklaşmıyordu.

Sabahın ilk ışıklarıyla abileri evden çıkınca harekete geçti ve Mahperi'ye mesaj attı.

Kime: Mahperimm

Güzelim dün okula gelmedin merak ettim. Bugün de gelmiyceksin sanırım çünkü dersin başladı ve sen hala ortalarda yoksun. İstersen dışarıda bir şeyler yapabiliriz.

Çok geçmeden telefonu titredi.

Kimden: Mahperimm

Üzgünüm ama abilerim dışarı çıkmamı yasakladı. Neden bilmiyorum ama ben malesef gelemeyeceğim

Onu mesajlarla ikna etmeye çaba harcamak istemedi ve rehberden onun ismini bularak üzerine tıkladı. Kısa bir süre sonra telefon açıldı.

"efendim?"

"güzelim? İki dakika beni kırmasan da yanıma gelsen? Çok özledim seni"

Mahperi ona hiç güvenmiyordu. Tamam son zamanlarda Alper ona çok yakın davrandığı için ondan hoşlanıyordu ama aynı zamanda da korkuyordu.

"başımı hiç derde sokmak istemiyorum. Ayrıca evden çıkmam da imkansız. Beni anla lütfen"

Alper gittikçe sinirlenmeye başlıyordu. O hep lafının asla ikiletilmesini sevmeyen bir erkekti ve bu küçük kızın ona naz yapması onu sinirlendiriyordu.

"gel dediysem gel Mahperi! Beni ikiletme!"

Mahperi'nin içine yine bir korku düştü. Alper bazen sinirlenince onu kat be kat fazla korkutuyordu.

"gelemem dedim ya... "

" Mahperi! Ben gel diyorsam geleceksin! Anladın mı?!"

Alper bağırdıktan sonra pişman oldu. Bütün planı bozmaktan korkuyordu. O yüzden dilini ısırdı ve sakin kalmaya çalıştı.

Mahperi son kez titrek bir sesle 'hayır'  dedikten sonra telefonu kapattı.

Alper kendi kendine söylenerek 'demek hayır' dedikten sonra beline silahını yerleştirdi.

"ben gösteririm şimdi sana hayırı"

🔹〰️🔹〰️🔹〰️🔹〰️🔹

Gökhan evin karşısındaki ağaçların arasında kalmış siyah araçtan gözlerini çekmeden o yöne bakıyordu. İçine bir kuşku düşmüştü ve onun hisleri kuvvetliydi.

ABİMLER BİR MAFYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin