A:Saçmalama
S:Cidden aq
E:Bencede..
B:Offff.Ya dükkan dükkan dolaşmak istemiyom.
S:Kanka az şu mercimek beynini kullan.3 hafta kaldı.3.Sadece gidip mezuniyet artı parti için elbise alcaz.Ayrıca daha kavalyelerimizi belirlemedik,ve bütün 12.sınıf erkekler smokin almışlar.Kim bilir kaç bin lira verdiler.
E:Acaba Muhamme'di biri seçtimi?
A:Muhamme'di boşverdim de Mustafa'yı seçtilerse yıkılırım.
S:Al işte bi aşkınız eksikti şimdi.Neyse inşallah Alpereni biri kavalye olarak seçmemiştir
B:Kızlara diyonda sende abayı yaktın heralde
OHAAAAAA Sahranın yanakları kızardıı.
B:OHAAAA kızlarr!!! Yanaklarına bakın kızardı
E,A:Hİİİİ BADGİRL KIZIMIZ AŞIK OLDUUUUUU
S:Yiaaaa aq
Tuvalete kaçtı hemen şebek.
B:Kızlar Egemen gelicek çok heyecanlıyım.Bide itiraf edicem, ama partide değil mezuniyette edicem zaten cuma mezuniyet cumartesi parti.
E:Off acaba üniversite istediğim bölümü tutturabildim miki?
A:Ne bölümü yazdın? Hukuk istiyodun Hukuk yazdın demi?
E:Yok ya İngiliz Dili Ve Edebiyatı yazdım
S:PÜĞĞ SENİN BEN AQ.NASI BECERCEN SEN O BÖLÜMÜ AQ.
A:YAPAR BENİM KANKAM SUS
B:Bağırmayın birbirinize
S:Kuşum sen ne bölümü yazdın?
B:Birinci sırada Türk Dili Ve Edebiyatı yazdım.İkinci sıraya Yazılım Mühendisliği yazdım.3.sırada Psikoloji var.Malum benimde psikoloji bozuk.
B:Ayça sen ne yazdın?
A:Ya ben Çoçuk Gelişimi yazcaktım son anda Bankacılık yazdım.
A,E,B: Sen ne yazdın.
S:Niye 3 kişi birden sordunuz mk.Neyse.Birinci sırada Bilgisayar Mühendisliği yazdıydım.İkincide Mimarlık yazdım.Üçüncüde Bankacılık yazdım.
B:En iyi bölümleri yazmış
E:Aynen ha baya iyi bölümler ama bu sene baya çalıştı sınava normalde uyur.
A:Cidden bi ara bunlara gittiydim.Deniz teyze açtı kapıyı Sahra'yı sordum test çözüyo kızım dedi.Düşünün Sahra ve test
S:Kızlar geleceğim söz konusu.Yağmur sen nasıl itiraf edicen?Malum sınıf hocamız olarak orda olucak kendisi.
B:Bilmiyom.Aslında doğaçlama ilerliycem.Sen soru soruyonda beni niye dinlemiyon aq instagramamı girdin gene?
S:Kızlar kan çıkıcak
E:Noldu
A:Kızlar aşırı feci kavga çıkacak bence instagrama girin sınıf başkanı kavalye eşlerini story atmış
B:Hassiktirr.Gizem Alperen'le.İyi yanına bakmamız gerekirse diycemde Ecemle Ayça birbirine gircek
A.E:Neden?
B:Ayça Muhammet,Ecem Mustafa eşlemişler.Ben kavalye seçmiycem.Sahra ister--Oha knk gözlerin dolmuş.
E:Ya kanka biz eşleri değişiriz Ayçayla da Sahranın iş kötü oldu Gizem bilerek yaptı.