Yağmur

2K 67 9
                                    


   Uykulu bir şekilde güne gözlerimi açarak başlamıştım. Sanırım bir gün uykusuzluktan ölecektim.

Saate baktığımda gözlerim kocaman açılmıştı çünkü saat 11:30'du ve saat 12 de Egemenle buluşacaktık.

Yataktan büyük bir hızla kalkarak üstümü hızlıca giyinmeye başlamıştım. Birbirne geçen saçlarımı tarakla ayırıp hafif makyaj ve bol parfüm eşliğinde hazırlığımı bitirip koşarak aşağıya inmiştim.

Salona girdiğimde 3 çift şaşkın göz bana bakarken ben hızlı adımlar eşliğinde mutfaktan abur cubur ne varsa ağzıma atmıştım.

Bir yandan ağzımdakileri yemeye bir yandan da arabanın kapısını açmaya çalışıyordum.

Gaza bastığım gibi Egemenle buluşacağımız yere tam gaz sürmeye başladım.

Normalde bu akşam aile yemeği yenecekti. Ama Egemen bu hafta içinde evlilik işini bitirmek istediğini söyleyince bütün aile şoka girmiştik.

  Daha şoku atlatamazken birde alışverişe gidiyorduk. Umarım kalp krizi geçirmeden güzel bir şekilde şu alışverişi tamamlardık.

AVM'nin otoparkına girdiğimde arabasına yaslanmış bana cool şekilde bakan Egemeni görmemle direksiyonu sola kırıp arabayı yanına park ettim.

Titreyen ellerimle derin nefesler almaya başladım. Yavaşça arabadan indiğimde bana cool bakışlar atan Egemenin önüne havalı şekilde geçerken ayağımın yerdeki demire takılmasıyla Egemenin göğsüne uçmam ve onun beni tutması bir olmuştu.

Titreyen vücudundan güldüğünü anlamıştım. Yavaşça geri çekilmeye çalıştığımda beni sıkı sıkı tutarak sarılmıştı.

E: Ben seni bir ömür taşırım. Yeterki sen benim kucağıma düş.

  Dediği şeyle gülmeye başlamıştım. Liseden beri her gördüğümde düştüğüm adamın kollarında olmak sanırım tarif edilemez birşeydi.

Y: Kurtarıcım sen olacaksan neden düşmeyeyim.

  Beni kolunun altına sıkıştırarak yürümeye başlamıştık.

E: İtinayla tutulur bayan Umudum.

  1 hafta sonra soyadımın Umudum olması da ayrı bir heyecandı. Kaç yıldır bunun hayalini kurmuştum.

Hatırladıkça vücudum baştan aşağıya titriyordu. Ve şu anda vücudum tekrar titremeye başlamıştı.

E: Ama sakin ol biliyorum yakışıklıyım çıldırıyorsun ama yanı alışveriş yapıcaz lütfen sakin ol sonra beraber çıldırırız istersen.

  Y: Şu otoparktan bi çıkalımda yüzüne yumruğunu yiyince görürsün yakışıklılığı.

Ben ona söylenme eşliğinde o da bana gülme eşliğinde otoparktan çıkıp avm'ye girmiştik.

Egemenin aç pire gibi gördüğü her mağazaya yapışmaması ıçın elini sıkıca tutmuştum. Adamda vücut vardı giydiği herşey yakışıyordu.

Birde kendime bakıyordum. Göbek neyse bir şekilde erimişti ama popom kocaman duruyordu. Özllikle Egemenin liseden beri baktığı popom.

Y: Lisede sürekli popoma bakıyordun azgın ergenler gibi.

  Şaşkın ve ağzı açık bir şekilde bana bakmaya başlamıştı.

E: Tabiki de baktım. Ve bundan sonrada bakıcam.

Elimle nah işareti yapmamak için kendimi zor  tutmuştum

Y: Çok beklersin.

E: Ne dedin anlamadım?

Benim UmudumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin