Bir Demet Beyaz Karanfil

2K 73 1
                                    


4 gün sonra.

  Egemen bu dört gün içinde hiç aramamıştı. Umrumda olduğundan değil ama. İnsan yine de merak ediyo.

Sahranın odasına gittiğimde yatağa yayılmış instagramdaydı. Kendi evi gibi rahattı her bulduğu yere yayılıyordu.

S: Lan bisey dicem. Bu özel numaradan arayan sapık olmasın.

Y: Ne sapığı ya. Saçmalama.

S: Ya sapıktır yada Egemendir. Net.

İlk dediği neyse de son dediği mantıklıydı. Aklıma gelen şeyle gözlerim kocaman açılmıştı. Sahraya baktığımda ağzı o şeklini almıştı.

S: Hassiktir telefonu kankin Ahmet açtı.

Flashback

Y: Noldu özel numaramı?

A: Kanka özel numarada arayan kızdı seni sordu.

S: Sen ne dedin?

A: Banyoda dedim. Sonra işte sen boşver gel diyince kapattım bende.

Flashback end

S: Arayan bir ihtimal Egemenin ablasıysa ve Egemende yanındaysa bu ayvayı yedin demek.

Y: E napıcam ben şimdi?

S: Valla kafasında senaryoyu çoktan  oluşturduysa inanmaz. Gerçi senin öyle birşey yapmayacağını bilir ama.

Y: Elisayı yıkarken Yahya resimleri çekmişti inanmazsa onları gösteririm. Gerçi inanıp inanmaması umrumda değil de hakkımda kötü düşünmesin.

S: Kendi adını temizleyebilirsen benimkinide temizle.

diyerek telefonla oynamaya geri dönmüştü.

Y: Sen ne alaka.

S: Bide soruyo. Ben sana umursama arkana bakma derken milletin yarasına vurup onları yere düşürüp arkana bakma demedim. Dikişleri patlasaydı nolcaktı?.

Y: Napıyım aq?. Hayır ne yapmamı bekliyodun acaba?

S: Lan yapacağını yapmışsın zaten. Oturda kendine yan.

Y: Niye?

S: Ortada yanlış anlaşılma var. Sen ve bir erkek bjde banyo durumu. Bir erkek tabiki fesat anlar.

diyerek telefonu elinden bırakmıştı. Bağdaş kurup karşıma oturduğunda bende dikleşip arkama yaslanmıştım.

S: Elisa nerde?.

Y: Odada oyun oynuyo.

S: Şimdi. Ben Egemeni arıyım. Ağzını arıyım durumu azcık kurtarırım çünkü. Sen ararsan o sana bişey der sen sinirlenirsin sonra kavga çıkar.

Y: Tamam.

Sahra azda olsa tereddütlüydü. Egemen'i aramaya başlamıştı. 4 5 çalıştan sonra telefon açılmıştı ama Egemen ses vermiyordu.

S: Aa şey merhaba. Ordamısın?
 
E: Sahra sen misin?

S: Şey evet.

E: Birşey mi oldu?

S: Yok olmadı. Nasılsınız diye merak etmiştim. Birşeyler hatırlıyor musunuz?

E: Aslına bakarsan çoğu şeyi hatırlıyorum. Hastaneye gittim bir kaç kere bayılınca.

S: Ha hatırlıyosunuz yani?

E: Herşeyi değil ama bir çok şeyi hatırlıyorum.

S: Anladım.

Benim UmudumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin