Egemen'den
Tamı tamına 3 saattir bekliyordum.Ama hiç bir doktor çıkmamıştı.İçerden Yağmurun çığlıklarını duyuyordum.O bağırdıkça benimde canım acıyordu.En sonunda ses kesilmişti.O an kalbimi bir korku sarmıştı.Ya benim meleklerime bişey olduysa endişesiyle olduğum yerde çivilenmiştim adeta. O sırada doktor içerden gülerek çıkmıştı.Bir kızınız oldu müjdesini alınca direk doktora sarılmıştım.Doktorda şaşırmış olmalıki kalakaldı.Tebrik ederek gitmişti.O sırada içerden kucağında minik bedeniyle çıkan hemşireyi gördüm.Tebessüm ederek yanıma getirmişti ve kızımı hazırlamak için kıyafetleri istemişti.Kızım için birbirinden güzel kıyafetler almıştım.Arabaya gidip kıyafetleri alıp hemşirelere vermiştim.Hemşireler kızımı hazırlamak için gittiklerinde Yağmurun yanına gitmiştim.
Yine aynı soğuklukla bana bakmıştı.Telefonunu istemişti.Direk Sahrayı arayarak kıyafet alıpyanına glmesini doğum yaptığını söylemişti.Sonrada kızımı getirmişlerdi odaya.Minikti çok küçüktü hemşire annesine vermeden bana uzatmıştı.Hemen kucağıma almıştım minik bedenini.Kahverengi gözleriyle bana bakıyordu.Arada bir minik suratını hafifi oynatıp etrafa bakıyor daha sonra tekrar bana bakıyordu.
Y:Baba oldun.
Bana bunu demişti sadece.Bunu demesiyle gözümden yaşlar akmıştı.Baba olmuştum ve kucağımda bana bakan minik bir bebeğim vardı.Daha sonra bebeği Yağmura verdim ve dışarı çıktım.Kızımı emzirmesi gerekiyordu.Çıkmamla birinin bana çarpması bir olmuştu.Kız geri çekildiğinde Sahranın yüzünü görmüştüm.Bana yüzünü buruşturup bakmıştı.Direk içeri girmişti.
20 dakika kadar bekledikten sonra Sahra Yağmurun beni çağırdığını söylemişti.İçeri girdiğimde başında kocaman kırmızı kurdele üstünde pudra renk elbisesiyle duruyordu.Anne ve babasının geleceğini.Bebeğe son kez bakıp gitmemi istemişti.Bebeği son kez kucağıma alıp öpmüştm ve bebeği tekrar görmeye geleceğimi söylemiştim.İlk başta red etsede 5 dakika kadarlık bir kavgadan sonra kabul etmişti.Hastaneden çıktığımda anne ve babası telaşlı bir şekilde geliyorlardı.Yanımdan geçmiş ve beni fark etmemişlerdi bile.Taki annesi durana kadar.Durup arkasına dödüğünde göz göze gelmiştik.Bana nefret ve kin dolu bakacağını düşünürken onun gözlerinde hayal kırıklığı ve üzüntü vardı.Emin olduğum tek şey kızımı babasız Yağmuruda eşsiz bırakmıycağımdı.
Eve geldiğimde hemen telefonumun kilit resmini değiştirmiştim.Hastaneden çıkmadan önce Yağmurun ve kızımın resmini çekmiştim.Zorlada olsa yalandan gülmüştü.Başındaki kurdeleyle ve kucağındaki beyazlar içindeki kızımla çok tatlılardı.Ne kadar zorla gülmüş olsada gözlerinde anne olmanın ışıltısı vardı.Ana ekran resmimi ise kızımla benim fotoğrafımı yapmıştım.Belki ayrı olabiliriz ama bu ayrılık kısa sürecekti eminim.
Yağmur'dan
Çok fazla zorlansamda doğumum gerçekleşmişti.Anne olmuştum.Egemen gittiken sonra sonunda rahatlamıştım ve ağlamaya başlamıştım.Sahra bebeği sevmekten benle ilgilenememişti bile.Kızım tekrar ağladığında kucağıma alıp emzirmeye başlamıştım.Hemşirenin kucağında gelirken ağlamıştı.Egemen kucağına aldığında ise susmuştu.Şuan tek düşündüğüm şey Egemen ve kızımdı.O kadar düşüncelere dalmıştımki anne ve babamın geldğini bile fark etmemiştim.Çok fazla yorulmuştum.Ve bir o kadarda canım yanıyordu.Neyseki hemen taburcu olabilmiştim.Eve geldiğimde direk bebeğimle uyumuştum.Ama sadece yarım saat.Yine ağlamaya başlamıştı.O ağlarken birden bende ağlamaya başladım.Aklıma eski anılarım gelmişti.Sahra bebeği alıp altını değiştirmişti ama hala ağlıyordu.Sahra bebeği kucağıma verdiğinde ağlaması kesilmişti.Dikkatli bir şekilde yaşlı gözlerle bana bakıyordu.Arada ellerini haraket ettirip duruyor sonra tekrar bana bakıyordu.Benim minik Elisam bana bakıyordu.Daha sonra gözlerini kapattı.Kucağımda salladığımda 2 3 kez gözlerini açmıştı daha sonra minik bedeniyle uykuya dalmıştı.