E: Yalan söylemediğini nerden bilicem.Y: Neden yalan söyliyim?
E: Neden söylemeyesin?. Maddi durumum iyi. Ayrıca yakışıklıyım.Yalan söyliyip benle evlenmeye çalışıyosun belki de.
Y: Düşündüğün şey bumu gerçekten?
E: Ne bekliyodun?. Hicbir şey bilmiyorum ve sen geliyosun kucağında çocukla bu senin bebeğin diyosun. Evlenmeye çalışıyosun benle.
Y: Öncelikle sayın gerizekalı maddi duruma geliyim. Maddi olarak senden kat kat güçlüyüm çünkü şirket hisslerim var. İkinci olarak senden daha yakışıklılar var bir dön bak aynaya anlarsın. Üçüncü olarak evlilik konusu ben açmadım ben sadece çocuğumuzu getirdim ve gösterdim iki gram aklınla evlilik konusunu sen açtın.
Derin bir nefes alarak camı açtım ve biraz da olsun kafami dağıtmaya çalıştım. İki saattir gerizekalıya laf anlatmaya çalışıyordum. Ablası kendini azda olsa tanıtabilmişti. Telefonundaki bir sürü videoyu izlemişti ve ablasına azda güveni oluşmuştu. Bir bana inanmıyordu. Annesi babası geldiğinde çıkmıştım odadan. Ablası onları eve götürüp bütün durumu anlatacaktı. Kazadan tut yediğimiz haltlara kadar.
E: Daha ne kadar orda duracaksın.
Ya sabır...
Y: İki dakika keser misin sesini acaba?
E: Allah Allah niye kesiyorum. Mağdur olan benim burda.
Y: Neyin mağdurluğundan bahsediyosun ya. Asıl mağdur olan benim şu halime bak kendimi parçaladım 2 gram birşey hatırlarsın belki diye üstüne yemediğim hakaret kalmadı birde gelmiş mağdurum diyorsun.
E: Bende sana hatırlamıyorum diyorum.
Y: Kafana darbe aldın diye bir şey demiyorum yoksa.
E: Ne yoksa. Yoksa ne.
Y: Beni az daha sinirlendirirsen gelip kafana çakarım bir tane. Hemde şu koltukla gördüğün çantayla. Artık darbe sonucu giden hafızan bir darbe sonucuda gelir.
E: Yapamazsın.
Y: Denemek istermisin?
E: Hayır.
Y: Sesini kes o zaman.
Camı kapatarak şarj olan telefonuma baktım. Şarjı dolmuştu. Şarjdan çıkararak açtım.
Y: Bak şimdi. Bu telefon benim tamam mı?
E: Salak değilim anlayabiliyorum senin olduğunu.
Derin bir nefes alarak sakin olmaya çalıştım.
Y: Neyse. Bu gösterdiklerinden sonra inanırsın belki.
E: Ne göstericeksin?.
Y: Şimdi şöyle diyim. Birsürü fotoğraflarımız var onları açıcam.
E: Ve bende inanıcam.
Y: Amacım inanıp inanmaman değil. Hatırlaman. Hatırlasan iyi olur. Benle evlenmek isteyen sendin.
E: Acaba senin gibi bir egoistle evlenirmiyim ben?
Y: Ne egoistliğimi gördün?.
E: Az önce "Maddi olarak senden kat kat güçlüyüm çünkü şirket hisslerim var" diyodun.
Y: Maddi durumu işin içine katan sendin.
E: Gerçekten maddi durumun çok iyi mi?
Y: Evet. Neden sordun?.