Sabah bahçeden gelen seslerle uyandım.Saat daha 9'du 9.Büyük ihtimalle kalan hazırlıkları hallediyorlardı.Umarım sıkılmam doğumgünümde.Kızımda uyanmış kendi kendine bir şeyler mırıldanıyordu.Bugün hem uzum hemde yorucu bir gün olacaktı.Kızımı anneme bırakarak duşa girmiştim.Soğuk suyun altına girmemle aklıma dün olanlar gelmişti.Çok pişmandı ve onun pişmanlığı benim üzüntümdü.Benim üzüntümde aynı şekilde onun pişmanlığı. Kısır bir döngünün içindeydik ve bu böyle sürüp gitmemeliydi.Kendimizi harap etmemeliydik.Elisa'nında babasından ayrı bir şekilde büyümesini istemiyordum.Yaşadıklarımıda göz önünde bulundurmam gerekirse Egemeni hem sevip hem nefret duyu karmaşaları içerisinde sevsemde evlenmek zorundaymışım gibi hissediyorum.Okulumu bitirmiş olsaydım başka eve çıkmış olacaktım.Belkide bu şehire gelmezdim bile.Derin bir nefes alarak suyu kapattım ve banyodan çıkarak bornozumu giydim. Biraz kurulandıktan sonra odama gelip önce sportif birşeyler giydim ve ıslak saçlarımı havluya sararak aşağıya indim.Ev bahçenin aksine sakindi. Akşam için bir sürü atıştırmalık şeyler vardı.Annem görmeden hepsinden birer tane yedim.Sonuçta bir sürü vardı.Yavaşça bahçeye çıktığımda bahçe çok güzel olmuştu.
Zaten bahçemiz koccamandı masalar ve sandalyeler bahçe boyunca çeşitli yerlere koyulmuştu.Yerlerde akşam için renkli led lambalar vardı. İleriye baktığımda kocaman bir masanın üzerine bir sürü ikramlık taşınıyordu.Anneme baktığımda Elisayla bana doğru geliyordu.Elisayı kucağıma aldım ve salona geçtim.Nerden geldiğini bilmediğim cesaret ve özgüvenle Egemeni aradım.
Dırım dırım dırımm heyecanlı bekleyiş 4 5 sniyelik kısa bir bekleyişin ardından açtı.
E:Aloo.
sesi uykuluydu.Büyük ihtimalle arayanada bakmayarak açmıştı.
Y:Sanada günaydın Egemen.
sanırım şok geçiriyordu.Kızıma baktığımda gülüyordu yine.Bende ona karşı güldüğümde tebessümü daha da yayılmıştı dudağına.Oyşş minik dudağını yiycem şimdi.
Y:Egemen sesim geliyomu?
E:Ahh şey.Birden sesini duyunca şaşırdım da kusura bakma.
Y:Bakmam.Bu akşam doğum günüm var.Sende davetlimizsin.
E:Davetlimizsin derken?
Y:Kızımla benim davetlim.
E:Ailen bişey demesin?
Y:Egemen ben çağırmasam sen zaten yine gelecektin o yüzden saf ayağına yatma.Ayrıca annemin haberi var.
E:Saat kaçta?
Y:Akşam yedi de başlıycak.
E:Tamam gelicem.
Y:Peki.
diyip kapatmıştım.Evet şimdi anneme haber vermem lazımdı.Bahçeye çıkacakken annemin mutfakta ikramları süslediğini gördüm.Yanına gidecekken hemen salona dönüp kızımıda aldım.Beraber annemin yanına gittik.Bizi görünce hemen kocaman gülümsedi.Fazla bekletmiyim diye söze girdim.