Kaza

2.5K 81 6
                                    

E: Bence baban beni kabul edicek.

 ağzımdaki lokmayı çiğnerken ona sen ciddimisin bakışı atıyordum. Nihayet lokmamı yuttuğumda bende konuşmaya başlamıştım.

Y: Konuştuda kabul etmesi kaldı uçma hemen.

 göz devirerek bana bakmıştı. Bugün kendi evime geçecektim ve eskiden olduğu gibi kızlarla kalacaktım. Süper dörtlü tekrar bir araya gelecektik.

E :Ben bu akşamda burda kal zaten müstakbel babam yarın hastnaeden çıkacak. Şimdi siz kızlarla gıybet yaparsınız. Yeterince günahınız var zaten boşa günah işlemeyin.

Y: Bunu söyleyen kişide sütten çıkmış ak kaşık. Ayrıca din üzerinden gideceksek ikimizde büyük bir günah işlemiştik. Hemde beraber. 

E: Biliyorum. Daha fazla günah işlemeyin elalemin arkasından gıybet edip.

Y: Elalem'in arkasından gıybet yapacağımızı nerenden uydurdun. Sadece..

E: Sadece ne?

Y: Sadece seni çekiştiricez biraz kızlarla.

E: E iyi dürüstsün yüzüme karşı söylüyosun en azından. Bir dakika bişey sorucam.

Y: Sor.

E: Bu çekiştirme takımının içinde Sahra'da varmı.

Y: Taaabiiikiiideee. Onsuz olurmu.

E: Bence siz beni hiç çekiştirmeyin.

Y:Niyeki?

E: O Sahra bana bir beddua eder vallahi yerlerde sürünürüm. Bir kere sınavda kağıdınızı almıştım ikinizin kopya çektiğiniz için. Zil çaldığında inşallah canından çok sevdiği arabasına çarparlar demişti. O günün akşamı arabam park halindeyken arabama çarpmışlardı. O günden sonra uğraşmayı bıraktım  Sahrayla.

 Sesli bir şekilde gülmüştüm. Sahra yürekten beddua ediyordu ve beddularıda tutardı.

Y: Valla suç sende biz kopya çekmemiştik.

E: Yağmur göz ucuyla birbirinize baksanız neyse siz neyinize güvendinizde birbirinizin kağıdına karışıp cevaplara baktınız. Hayır ilk almıyım dedim bide hararetle tartışıyodunuz. Öğrenciler görünce mecbur aldım kağıdınızı. Kağıtları 90'lık baya bir doldurmuşlar dedim içimden saçma sapan şeyler yazmışsınız. 

Y: Bişey dicemde saçma sapan şeyler sormuştun. Bize sınav sorularına benzer sorularyazdırdın sınav bildiğin kazık çıkmıştı.

E: Okulun yarısından çoğu, hatta bütün okul yüksek aldı bir siz 15 aldınız neden bahsediyosun. Rezil olmayın diye değiştirmedim.

Y: Sonraki sınavda yüksek almıştık ama.

E: Eteğimiz altına kopya yapıştırıp baksam bende yüksek alırdım.

Y: Madem gördün kopya çektiğimizi ne diye cama gidip zil çalana kadar arkan sınıfa dönük durdun. Yoksa bana kıyamadığın içinmi?

E:  Kağıdınızı alsam sene sonu sorumlu geçecektiniz az daha. Peşimde ağlamayın diye birşey demedim.

 Pis pis gülüyordu. Edebiyat dersinde Sahra'yla iyiydik aslında ama yinede kopya çekerdik.

Y: Beni eve bırakırsın demi?.

E: Sahra'nın bana beddua etmiyceği konusunda güvence verirsen bırakırım.

Y: Tamam ben derim Sahraya beddua etmez.

E: Tamam kahvaltıdan sonra mı bırakıyım?.

Y: Evet.

E: Kahvaltı bitsinde bırakırım.

Benim UmudumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin