Geri Dönüş

4.2K 124 34
                                    

Sahrayla son konuşmamızın ardında eve kadar sessizce gitmiştik.Direk odama giderek kızımla beraber uzanmıştık. Umarım bir an önce doğar ve bana umut kaynağı olur.Hemen kalkıp üstüme rahat kıyafetler giydim ve tekrar yatağa uzanarak biraz uyumaya çalıştım.

 S:Yaaaaağğğğğmuuuğrrr.Kalk la.Kalksana aq.

Y:Ne var ne?

S:Bana bak bu aralar bana fazla sert davranmaya başladın.Vallahi hamilelik hormonlarıymış,hamileymiş demem vallahi evire çevire döverim seni.Kalk yemek yiycez.Sonrada karnındaki küçük sıpaya isim bulcaz.

Y:Sıpa deme kızıma.

S:Hadi hadi konuşma fazla elini yüzünüyıka gel.

Y:Tamam.


Oturmuş iki saattir kızımızın adını ne koycağımızı tartışıyorduk.En son söylediğim isim mantıklıydı ama Sahra ciddimisin der gibi bakıyordu.

S:Yok Elsa aq.Elisa ne? Öyle isim mi var?

Y:Var ya mal internetten buldum.Anlamı da güzel gir bak internete.

  5 dakikalık bir sessizliğin ardından.

S:Harbi varmış lan.Anlamıda güzel.E iyi bari Elisa olsun.Bana kalsa Sahra daha güzeld

Y:Sahra bak terlik gelicek şimdi tam ağzının ortasına.

S:Sakin ol süper anne.Bu ne sinirdir.Düşünceye saygıda kalmamış aaa.

Y:Aç şu televizyondan bir dizide izleyek.

S:Açıyım.

 2 3 saat filn dizi izlemiştik.bir buçuk saate yakında sosyal medyada dolaşmıştık.En son ikimizinde telefonunun şarjlarının tükenmesiyle üzgünce birbirimize bakarak Sahranın büyük benimse paytak adımlarım eşliğinde yatıp zıbarmaya gitmiştik.Malum okula gidicez 1 hafta sınav.öğğğ

  Yeni birgün. Güzel ama lanet bir gün.Sınavlar zor olmasada insanı ikilemde bırakan sorular ve karnımda dönüp duran bir adet Elisa.Sahrayla beraber uyuklayan gözlerle okula gidiyoduk.O sırada birden durdu.Malum o durunca bende durmak zorunda kalmıştım.

S:Lan noluyo aq bu sikimin oğlunun ne işi var?

 Sahranın bu kadar küfürettiğinemi şaşırsam,yoksa karşımızda şaşkınca bize bakan Merteme şaşırsam.

S:Ulan aq senden kurtulduğum için şükrederken gene karşıma çıktın.Köpek gibi kokudan mı buluyon anlamadım ki.

M:Sizin ne işiniz var burda.Sen ne zaman evlendinde hamile kaldın?Noluyo mk ya.

B:Birincisi küfür etmeye devam ederseniz ikinizinde ağzını yırtarım.İkincisi ben Ankara Üniversitesinde Psikoloji Sahrada Mimarlık okuyo.Üçüncüsü benim hamileliğim seni hiç alakadar etmez.Asıl senin burda ne işin var?

M:Ankara Üniversitesinde Bankacılık bölümünde okuyorum.

S:Kanka tansiyonum düşüyo.Kaydımızı aldıralım burdan gözünü seveyim.İstanbula dönelim şunun şurasında 1 sene kaldı zaten.

B:Çocucğun sana ne zararı var Sahra?

M:Aynen benim sana ne zararım var.

S:Sen zaten başlı başına bir hatasın amk.Banan neler yaptığını unutmadım.Aq lan geç kalıyoz yürü Yağmur.

   Mert'e el sallayarak yolumuza devam ettik.Aslında İstanbulda okuma fikri güzeldi.Hem çocuğa annem bakardı hemde babamla aramız düzelmeye başlardı.

Benim UmudumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin