VI

37.2K 4.6K 2.1K
                                    

🌖🌑🌔5727mephistae Sanata ruhumu veririm derdi, zerresine kadar sanattan oluştuğunu her gece kulağına fısıldadım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🌖🌑🌔
5727
mephistae Sanata ruhumu veririm derdi, zerresine kadar sanattan oluştuğunu her gece kulağına fısıldadım.

Sanatın en güzel rengi sende derdi, sanatın en güzel rengi sende ama senden sonra en çok heykelleri severim.

Ben ondan sonra en çok Rhone Üzerinde Yıldızlı Gece'yi sevdim. Düşlerimdeki gerçekliğe yakındı zira. Ellerimde onun saç tutamları, gök'yüzünde gözlerinin yansıması, dudaklarından dökülen cennetsi bir ezgiyle.

En çok onu, sanatın en güzel rengini sevdim, sonra Van Gogh'un zihin labirentini.

Ben hep fırça işçiliği taraftarıydım ama o, ah, o heykellere âşıktı.

🌚732 Ay Çocuğu bu gönderiyi yorumladı.
Yorumları görmek ister miydin?

s Bu sabah, okuduğum en ruh emen metin buydu ve inan bana, neler okudum neler.

d Aşkınıza gıpta ediyorum.

l Bu kadar âşık olup ayrı düşmeniz beni çok üzüyor. Adlarınızı dahi bilmediğim halde.

h Tanrı bana böyle bir aşk versin diyorum bazen, sonra ayrılığın nasıl kaçınılmaz ve kanayan bir ölüm olduğunu hatırlıyor, susuyorum.

s Neden ayrıldınız?
mephistae Benim yüzümden.
y @mephistae Taraflardan biri, suçunu üstelenecek kadar olgunsa bence bir şeyler düzelebilir.
mephistae Onu biraz katabildiysem kendime, tanımaktır zira bu benim için, sanmıyorum bir şeylerin düzeleceğini.

Yorumlarınla günü güzelleştirmeye ne dersin?
Anonim Anonimden çıkar
Yorumlarınla günü güz|

f @mephistae Ondan hiç özür diledin mi?
mephistae Defalarca.
f @mephistae Hissedebileceği, gerçek bir özürden bahsediyorum. Sözcüklerden değil.
mephistae Beni silikleştirmeye çalışıyor ve ben hayatımda ilk defa bencillik yapmıyor, benden uzakta mutlu olsun istiyorum.
f @mephistae Korkaksınız, mephistae. Zira sizinle mutlu olmak isteyenleri sizden uzakta bir mutluluğa itmeye çalışmak fedakârlık değil, yeterince çabalamamanın göstergesidir.
f @mephistae Belki de yeterince sevmiyorsunuz onu zira görüyorum, çoktan vazgeçmişsiniz.
f @mephistae Siz onun için hiç ağlamamış gibisiniz.
mephistae Sensin, değil mi?
f @mephistae Sence o muyum?
mephistae Ben kendini bilmezin tekiyim ama konu sen oldu mu evrenin keşşafı olur, iliklerini bilirim.

Geri dön

🌖🌑🌔3745faustusjj Nice ölümler tattım tenin denilen aşk şarabından

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🌖🌑🌔
3745
faustusjj Nice ölümler tattım tenin denilen aşk şarabından.

🌚435 Ay Çocuğu bu gönderiyi yorumladı.
Yorumları görmek ister miydin?

r Beni daha ne kadar düşürebilirsiniz merak ediyordum Monsieur Jeon.

s Monsieur Jeon lakabın oldu sanki.

e En sevdiğiniz sanat unsuru, tahmin edeyim, heykeller?
faustusjj Doğru tespit efendim.
e Monsieur Jeon, kayda değersiniz.

d Sana âşık olma yolunda ilerliyorum adım adım.

j Seni tanımak isterdim, bunun için birçok şey verirdim.

x Mon soleil d'hiver.
(Kış güneşim.)
faustusjj Gelmişsin, aşk şarabı.
x @faustusjj Bir şey söylemek istedim. Beni her şekilde aşağıla, hiçbir şey söylemem ama ellerim o ince belini kavradığında bana ölümü tattıran aşkımı sakın hafife alma bir kez daha.

mephistae

faustusjj
Taehyung.
[23.53 sent]
[23.53 seen]

mephistae
Sevgilim.

faustusjj
Ben seni aşacağım.
[23.53 sent]
[23.53 seen]

faustusjj
Sadece, bil istiyorum.
[23.54 sent]
[23.54 seen]

faustusjj
Bu güne dek hep yalan söyledim. Seni sildiğime dair, kendimi dahi inandıramadığım yalanlar.

faustusjj
Artık yalancı bir adam olmak istemiyorum.

faustusjj
Ve sen de çabalamaktan uzaksın.

faustusjj
Devam edebilmek istiyorum.
[23.54 sent]
[23.54 seen]

mephistae
Mon amour.
(Aşkım.)
[00.12 sent]
[00.12 seen]

Korktuğum her şey buydu|
Korktuğum her şe|
Korktu|

Lütfen aşma beni|

Senin için silik bir anı olmak istemiyorum|

Seni seviyorum|

Jeongguk|

Jeongguk'um|

mephistae
Jeongguk.
[00.15 sent]
[00.15 seen]

mephistae
Sadece mutlu ol.

[00.16 sent]
[00.16 seen]

dalgın ölü*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin