Dayanamayıp bölüm atmak da sevdaya dahil midir...
Pazar gelir dedim ama bekleyemiyorum. Yarın sınavım var biraz hayır duası da almış olurum kjfsdklhk
Billie Eilish - Six Feet Under. En sevdiğim şarkılarından biri olabilir ♥
Fotoğraftaki çocuğun yüzünü karaladım Hüseyin olan hayal edin diye.
kutaysevi: Kar topunda bu kadar ilginç olan ne vardı bilmiyorum
280 beğeni, 2 yorum
@hhcevik: Peki biz neden çift gibi giyindik?
@baharguneri: Bromance ♥
***
"Kanka işte öyle yani. Beste dediğim kız Fatma Hayriye çıktı."
İstemsizce güldüğümde Hasan Hüseyin de gülümsemişti. Gülüşümü kontrol altına alıp sordum. "Peki kız senin Hakan değil de Hasan Hüseyin olduğunu öğrendi mi?"
"Evet, söyledim. İkimiz de ismimizi gizlemişiz lan. Ruh eşim değil de ne?"
"İlk kez bir kız hakkında bunu söylediğini duyuyorum." diye mırıldandım şaşkınlıkla. O esnada aklımda dolanan soruyu sormuştum. "Bu arada Hakan kimdi? Sanki bir ara öyle bir muhabbet geçmişti aramızda ama kim olduğunu hatırlamıyorum."
"Ha, Hakan mı? Bahar'ın flörtü mü desem, öyle bir şey işte. Bahar'a aşık."
Kaşlarımı kaldırıp bir süre sessiz kaldım. Söyleyecek bir şey bulamamıştım, aklım durmuş gibiydi. "Bahar'ın flörtü mü? Onun sevgilisi yok muydu?"
"Kutay, siz Bahar'la ne zamandır görüşmüyorsunuz?"
"Bilmem, 1 hafta olmuştur herhalde."
"Görüşmemekten kastım o değil. Ben olmadan bir araya gelmiyorsunuz hiç, oturup hayatlarınız hakkında konuşmuyorsunuz. Siz bunu yapmayalı çok uzun zaman olmuş belli ki. Kızın sevgilisinden ayrıldığını bile bilmiyorsun."
"Ayrıldılar mı? Ne zaman?"
Hasan Hüseyin, gözlerini kısıp bir süre düşündü. "Yani, pek yeni sayılmaz. 2 ay olmuştur herhalde."
"Niye ayrıldılar?"
"Çocuk aldattı Bahar'ı. Geri zekalı mıdır nedir, öyle kız arkadaşım olsa asla dışarıya bakmazdım. Bahar gibi tatlı kızı bulmuşum, bir de onu aldatacağım... Mal işte."
"Hadi ya." diye mırıldandım sessizce. Bahar'ın aldatılmasına üzülmüştüm, ilişkileri kısa bir ilişki de değildi. Uzun sürmüştü ve böyle bitmesi gerçekten üzücüydü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAT | Texting
Short StoryBilinmeyen numara: İçtiği sigaradan sevdiği müziklere kadar biliyorum Bilinmeyen numara: Susuyorum