Fotoğrafta Bahar ve Kutay var.
Her Neyse - Anlat
Kontrol etmeden atıyorum, siz okurken ben de okuyacağım khfjsdkl
baharguneri: Eski güzel günler
268 beğeni, 4 yorum
@kutaysevi: Yanındaki kim?
@baharguneri: @kutaysevi Sen?
@kutaysevi: @baharguneri Niye kulağını çekmişim?
@baharguneri: @kutaysevi Bilmiyorum, kulağımla oynamak gibi bir hastalığın vardı
***
"Ben ne yapacağım şimdi ya? Nefret ediyorum planlarımın yolunda gitmemesinden!" Stresle oflayarak tekrar kendimi kanepeye bıraktığımda İnci, başımda belirip kolumdan tutmuş ve beni koltuktan zorla kaldırmıştı.
"Ne olmuş yani planların suya düştüyse? İkinci planın yok mu?"
Omuzlarımı çökerttim. "Hayır, yok."
"Ama çok zeki bir arkadaşın var."
"Aklında bir fikir mi var?" diye sordum heyecanla. İnci, kafasını 'hayır' anlamında iki yana salladı. "Biraz düşünmem için zaman ver. Tamam, zekiyiz ama azcık odaklanma sorunum var biliyorsun."
"İstediğin zaman senin olsun İnci tanem."
İnci, kollarını beline yaslayıp bir süre düşündü. Bugün için Kutay'a gerçekten güzel olacağını düşündüğüm bir sürprizim vardı. Onun yaralarını sarma hayalim vardı, onu sıkıca sarmalama hayalim vardı ama annemin oradayken planıma dahil olması için konuştuğum çocuk annesinin doğum yaptığını ve gelemeyeceğini söylemişti.
Alt tarafı annesi doğum yapıyordu, bu benim planımdan önemli miydi yani?
Tabii ki de önemli, geri zekalı.
İnci, aklına bir fikir geldiğini hareketlerinden belli ettiğinde düşüncelerimden sıyrılıp onun heyecanla parıldayan yeşil gözlerine baktım. Benim bileğimi tutmuş ve evden apar topar çıkarmıştı. Birlikte alt kata inip Baran'ın kapısını çaldığında ne yaptığını anlamaya çalışıyordum. Çok geçmeden Baran kapıyı açmış, bize sorar gözlerle bakmıştı.
"Bir sorun mu var?"
"Evet, geçen bana gitar çalmayı bildiğini söylemiştin. Şu an öyle bir şeye ihtiyacımız var, o yüzden..."
Baran, eliyle yüzünü sıvazlayıp nefesini dışarıya üfledi. "Kızlar gitar çalan erkeklere düşüyormuş, o yüzden yalan atmıştım."
"Ne yaptın ne yaptın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAT | Texting
Short StoryBilinmeyen numara: İçtiği sigaradan sevdiği müziklere kadar biliyorum Bilinmeyen numara: Susuyorum