Szczęśliwe zakończenie #16

48 6 12
                                    

Po paru dniach Xiumin całkowicie wydobrzal i został prawie, że od razu wyciągnięty przez Sehuna do pewnego miejsca.

W końcu naprawdę ile ten musiał czekać, chodzić z jego skarbem do lekarza, dawać mu leki, po prostu przy nim być i nie przesypiać parę nocy z rzędu, tylko po to by mieć oko na to cudowne stworzenie.

Ale teraz w końcu wyciągnął go na randkę, na której zapyta o coś bardzo ważnego.

- Skarbie, dlaczego mnie podrapałeś?

- Bo znów zakryłeś mi oczy i myślałem, że spadne to się myślałem czego przytrzymac..

- Glupi. - Hun skradl buziaka z ust jego kochanka, aby po chwili już całkowicie skupić się na prowadzeniu drugiego w odpowiednie miejsce.

W końcu nie chciał, aby doszło do takiej sytuacji, w której się zagapi, a Xiu na tym ucierpi.

◇◇◇

Minęło parę minut, a oboje znalezli się w upragnionym miejscu.

- Miałem inne wyobrażenie tego wszystkiego, zabrał bym Cię w bardziej romantyczne miejsce, ale sytuacja na to nie pozwala. - zgrabne palce Oha ściągnęły chustę z oczy starszego.

- A tam, na pewno jest.. - Kim zamknął się momentalnie widząc w jakim miejscu się znajduje. - O.. O-h.. - Xiu oblizał wargi widząc przed sobą przepiękny krajobraz.

- Sehun. - mlodszy zasmial się cicho i objął mocno drugiego od tylu kładąc mu podbródek na ramieniu. - Jak się teraz czujesz?

- Jak się czuje? Serce mi zaraz wyskoczy.

- I mnie zostawi? - Oh pocałowal delikatnie płatek ucha Xiumina obejmując go trochę szczelniej.

- Nigdy. - starszy zaczął przyglądać się temu pięknemu widokowi pozwalając na skromne musniecia swojej skóry przez usta wyższego.

- Zostaniesz słoneczkiem, które będzie świecić tylko dla mnie? - Hun spytał wprost czujac jak rowniez jego serce zaczyna bic troche szybciej.

Chłopak odwrócił głowę w jego stronę, aby chwilę tak stać i patrzeć w te cudowne oczy.

- Tylko i wyłącznie dla Ciebie. - dostając taka odpowiedź dodatkowo poczuł błogie usta na tych swoich. - Kocham Cię, Sehunnie.

- Kocham Cię, Xiu.


















♡♡♡♡♡♡♡
Także koniec! Niestety nie mam weny już na to opowiadanie(wybaczcie;__;), dlatego ostatni rozdział właśnie wlecial. Dziękuję, że wytrwaliscie i byliście tu ze mną~
Zapraszam do moich innych opowiadań i Enjoy☆

ᴘʀᴢᴇsᴛᴀń ᴍᴀʀᴜᴅᴢɪć.. <ˣᴵᵁᴴᵁᴺ> 《ZAKOŃCZONE》Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz