Bakıcılık randevuma geç kalmamak için sabahın ilk ışıklarıyla yatağımdan fırladım.hemen sıkı bir duş alıp kahvaltımı yaptım.gideceğim eve uygun olacağını düşündüğüm lacivert renkte etekli takım elbisemi giydim.altına da siyah topuklu ayakkabılarım... Her şey tas tamamdı.olmayan tek şey uzun sarı saçlarım. Topluyorum olmuyor, topuz yapıyorum olmuyor, at kuyruğu o hiç olmuyor.sonunda saçlarımı açık bırakmakta karar kıldım.hafiften makyajını da yapıp evden çıktım.atladım hemen bir taksiye son sürat bana verdikleri adrese gittim.yaklaşık yarım saat sonra adresteki eve pardon şatoya gelmiştim.çok lüks bir villa beni karşılamıştı.havuzu, spor kompleksi ,geniş bahçesiyle hayallerimdeki evdi.sadece bir hayal olarak kalacağını anlayıp derin bir nefes alarak kapıya doğru yürümeye başladım. Zile bastım.Allah'ım çok gerginim. Kapı bir iki dakika sonra açıldı. Kapıyı büyük bir ihtimalle evin hizmetçisi olan orta yaşlı bir kadın açmıştı.içten bir şekilde gülümsedim, gülümsedi.
Cemre: "merhaba ben iş görüşmesi için gelmiştim."
Hizmetçi:"tabi buyurun" deyip beni salona aldı. İçeri girdiğimde firdevs hanım ayakta duruyordu.oda beni bekliyordu sanırım.
Firdevs hanım:"hoş geldiniz cemre" deyip elini uzattı.samimiyetle sıktım.
Cemre:"hoş bulduk firdevs hanım" dedim.eliyle işaret ettiği koltuklardan birine oturdum. Uzun bir süre konuştuk.
Firdevs hanım:" cemre biliyorsunuz binlerce bakıcı adayı değiştirdik. Malum efe can göz açtırmıyor."
Cemre:"çocuk bunlar illaki yaramaz olurlar.yani bunca bakıcı değiştirmeniz normal aslında. Asıl suç bakıcılarda.efe can'ı anlamaya çalışmak yerine daha kolayını, kaçmayı tercih etmişler." dedim.gerginligimi cümlelerime yansıtmamaya çalışsam da cümlelerim gerginlikle doluydu.Allah'ım stresten bir psikolog gibi konuşmuştum.firdevs hanında kaslarını kaldırmış beni dinliyordu. Ahh !
Firdevs hanım:" böyle açık görüşlü olmanız beni çok mutlu etti doğrusu. Oğlum ve ben sizinle çalışmaktan büyük keyif alacağız."
Cemre:" tabiki bende çok keyif alacağım. Ama önemli olan efe can'ın içinde bir şeyler uyandırabilmekte."
Firdevs hanım:" umarım sizden hoşlanır."
Cemre:" umarım. Evdeyse görebilir miyim?"
Firdevs hanım:" tabi" deyip ayağa kalktı. Bende kibarca kanepeden kalkıp onu takip ettim. Mermer merdivenleri çıkıp üst kata geçtik. Bu arada eve şato demekle haklıymışım.bizim bütün akrabaları alabilecek kadar oda var.ve bunların çoğunu gördüğüm kadarıyla sosyal aktiviteler için kullanıyorlardı. Yani normalde kullandıkları misafir odaları da dahil olmak üzere dört oda vardi.bu dört odadan birisine girdik.büyük bir kanepeye oturmuş PlayStation oynayan üç kişi vardı.odaya girdigimizden haberleri dahi yoktu.bagırıyorlar, birbirlerini yönlendiriyorlardı.
Korhan:" tunç, tunç. Pas ver abi pas ver ya"
Tunç;"tamam oğlum geç defansa geç"
Firdevs hanım odada olduğumuzu belirtmek için yerli yersiz öksürüyordu.sonunda içlerinden biri bizi fark etti ve ayağa kalkıp yanımıza geldi.uzun boylu, esmer , yeşil gözlü yakışıklıca bir çocuktu. Gülümseyerek elini uzattı.
Tunç:" merhaba ben tunç"uzattığı eli gülümseyerek sıktım.adını az önceki bağırışlardan duymuştum ama kim olduğunu bilmiyordum. Demek tunç buydu.
Cemre:"memnun oldum bende cemre" dedim.firdevs hanım araya girmişti.
Firdevs hanım:" bu yeğenim tunç. Tatilde burada kalacak" dedi.birşey demeden sadece gülümsedim.bu arada tunç gerçekten çok yakışıklı bir çocuktu. Firdevs hanım istediğini elde edememiş gibi öksürmeye devam etti. Ama başarısız. Oturan iki kişide dönüp bakmadı bile.firdevs hanım kanepeye yanlarına gitti.
Firdevs hanım:"Korhan, efe can bak misafirimiz var"dedi sabırla.
Korhan:"lan tunç gelsene yeniliyoruz abi "
Tunç:" abi bence sen gel"
Firdevs hanım:" efe can oğlum"
Efe can :" ane duy biy "
Korhan:"evet anne bekle bi"
Firdevs hanım:" efe can oğlum ama misafirimiz senin için geldi.yeni bakıcımız cemre" firdevs hanımın sözleri üzerine Korhan' da efe can' da dönüp bana baktılar.efe can elindeki konsolu bırakıp koşarak yanıma geldi.neredeyse hayranlık duyar gibi bakıyordu bana.dizlerinin üzerine çöküp efe can' la aynı boya gelmeye çalıştım.
Cemre:" efe can merhaba"
Efe can:" meyhaba"
Cemre:" ben yeni arkadaşın cemre" hic bir şey söylemeden aynı şekilde bakmaya devam etti.gülümsedim.ayağa kalkarken önüme gelen saçları bir kafa hareketiyle attırdım.karşımda durmuş beni izleyen bir çift gözle karşılaştım.masmavi bir çift göz.. Zaman durdu bir anda.ve ben o bir çift göze aşık oldum...
----------------------------------------------------------------
Selam :) öncelikle ilk defa bir hikaye yayimladigimi belirtmek istiyorum.umarım okursunuz ve umarım begenirsiniz. Düşünceleriniz benim için cook önemli yorum yaparsanız sevinirim :) hepinize kocaman muckk :)))