-hatırlatma-
sıra efe can’ı giydirmeye gelmişti.odasına gittim.yatağın üzerine oturmuş Korhan’la bir şeyler konuşuyorlardı.sırtı bana dönüktü Korhanın.içeri girdiğimi fark edince arkasını döndü,bana bakıyordu.yatağa doğru yürüdüm.
CEMRE:”efe can hadi oğlum üzerini giydireyim”
Korhan: “oğlum derken? “
------
CEMRE:” Allah söyletti zannımca.”
Korhan: “kasıtlı söyledin zannımca.”deyip pis pis gülüyordu.
CEMRE:”sığır! efe can kalk hadi yataktan bak pikniğe gidiyoruz hala hazır değilsin.”
Korhan:” aynen. Efe can kalk hadi babacım.”
CEMRE:” babacım derken?”
Korhan:” Allah söyletti zannımca.”
CEMRE:” bilerek yapıyorsun sonra Allaha atıyorsun. sığır.”
Korhan:” maymun! “efe canın üzerini değiştirirdim, kucağıma aldım odadan çıkıyordum. kafamı çevirdim ki… Korhan üzerini değiştiriyor.badisini giymiş,altında baxsır,bir bacağı pantolonda diğeri dışarıda…
CEMRE:” hıyyyy!”
Korhan: “ne oldu?”
CEMRE: “ya ben seni böyle görmek zorunda mıyım? Çıkmamı bekleyemedin mi?”
Korhan:” ya ne olacak sanki?”
CEMRE: “he oldu ben üzerimi senin önünde değiştirsem hoş olur mu?” o sırada pantolonun diğer bacağını da giyip fermuarını çekti.
Korhan: “valla tadından yenmez ”yine gülüyordu şerefsiz.
CEMRE:”sapık insan seni”
Korhan: “onu geç de sen daha hazır değilsin.”
CEMRE: “yo böyle geleceğim işte hazırım ben.”
Korhan: “saçmalama. git üzerine doğru düzgün bir şey giy.”
CEMRE: “nesi var ki?”
Korhan: “sorun da bu ya zaten bir şeyi yok. mesela altını kapatacak bir şey yok.”
CEMRE:”iyiyim ben böyle “
Korhan: “ben iyi değilim. şimdi gideceksin böyle milletin bebesi bakacak laf atacak sonra Korhan niye el alemi dövüyorsun? Üzerini değiştir hadi.”
CEMRE:”offff!”deyip efe can’la beraber odadan çıktım.kendi odama gidip üzerime bir pantolon çektim.ardından mutfağa inip hazırladığımız sepeti aldım.tunç salonda televizyon izliyordu.bekle, bekle, bekle Korhan hala aşağı inmedi.mutfaktan seslenmek zorunda kaldım.
CEMRE: “Korhan! Ya hadi artık”
Korhan: “geliyorum! “Tunç mutfağa yanımıza gelmişti.e sesler malum,rahatsız oldu zaar.
TUNÇ:”nereye böyle?”
Efe can:” pikniğe gidiyoyuz tunj abi.”
TUNÇ:”neden benim haberim yok?”o an gerçekten de tunç’a haber vermediğimizi fark edip yerin dibine girdim.
CEMRE:”ıı..şeyy.”
TUNÇ:” ben anladım yorma kendi” deyip merdivenleri çıktı. Korhan’da aşağı geliyordu. ikisi de merdivenin orta yerinde karşılaştılar ama tunç bir şey demeden yürüme devam etti.
Korhan: “ne oldu?”
CEMRE:” yok bir şey hadi gidelim.”
Efe can: “evet hadi gideyim aytık.”bir iki saatlik yolun ardından piknik yapacağımız ormanlık alana gelmiştik. gerçekten de çok kalabalıktı. hemen boş çimlerin üzerine serdiğim sedirin üzerine oturduk. Sepette ki yiyecekleri çıkarıp serdim. Acıkmıştık. iştahla yedik. bir süre güneşin sıcağında oturduk.gerçekten çok güzeldi. yakınımızda piknik yapmaya gelen ailelerin çocukları ip atlıyorlar,top oynuyorlardı. o an çocukluğumu yad etmedim desem yalan olur. efe canın elinden tutup ayağa kalktım. Korhan anlamamış gözlerle bana bakıyordu. ip atlayan çocukların yanına gittim.efe can yine o gruptan top oynayan çocuklarla maç yapmaya başladı.bende çocuklaşmak istedim.kızlardan izin istedim ip atlamak için ,izin verdiler.hemen ortaya geçtim.kızlar yavaşça sallıyorlardı ipi.ben de atlamaya başladım.1,2,3,4,… çok eğleniyordum.bir ara göz ucuyla Korhana baktım,bana bakarak gülümsüyordu.devam ettim ip atlamaya.sonra zıplamaktan oldu sanırım saçımdaki toka kaydı ve saçlarım açıldı.ipi durdurdum yere düşen tokayı aramaya başladım.hayır önemli olmasa umurumda olmaz da…Korhan yanımıza gelmişti.
Korhan: “ne oldu? Niye durdunuz?”
CEMRE: “ya Korhan tokam kayboldu.”
Korhan:” bu muydu yani?”
CEMRE:”ya ama önemliydi o toka.”
Korhan:”dur bakalım buluruz belki.”aramaya devam ettik. ip oynayan kızlarda bize yardım ediyorlardı. ama nafile bulamamıştık.çaresiz kızlara teşekkür edip sedirimize döndük.efe can iştahla yaşıtlarıyla maç yapıyordu.
CEMRE:”efe can dikkatli oyna,düşersin bak .”
Efe can:”tamam jemye.”
Korhan’la oturduğumuz sedire sırt üstü yattım. oda oturduğu yerden bana bakıyordu.
Korhan:” niye yattın?”
CEMRE:” yoruldum çünkü.”
Korhan: “ha doğru yaşıtlarınla ip atladın yoruldun tabi değil mi?”dalga geçiyordu benle puşt.
CEMRE: “çok komiksin Korhancığım.”dedim iğneleyici bir sesle. oda yanıma uzandı.
CEMRE: “sen niye yattın?”
Korhan: “az önce ip atlayan küçük bir kız çocuğunu izledim. izlemesi bile yorucuydu doğrusu.”
CEMRE: “bak hala dalga geçiyor.”
Korhan:” hayır dalga geçmiyorum gerçekten çekirge gibiydin.”bu sefer bende gülüyordum. bir ara sessizlik oldu. bozmak istedim.
CEMRE:” sadece bir an için çocuk olmak istedim. bu arada pantolon giydim fark etmedin galiba.”
Korhan:” yo fark ettim teşekkür ederim”
CEMRE: “ne için?”
Korhan: “üzerini değiştirdiğin için.”
CEMRE:” bir şey sorabilir miyim?”
Korhan: “yine neyi merak ediyorsun?”
CEMRE: “benim için kavga eder miydin?”
--------------------------------------------------------
bi bölüm sonu daha : kocamnnn öptüm :) :)