9. Bölüm "ormanda kaldık vol2"

11.3K 465 38
                                    

-hatırlatma-

Korhan:”Allah kahretsin benzin bitti.”

CEMRE:”yani?”

Korhan:”yani tatlım burada kaldık demektir.”

--------------------------------------

CEMRE:”şaka yapıyorsun”

Korhan:”alabildiğine ciddiyim”

CEMRE:”offf. Firdevs Hanımı arasak olmaz mı?”

Korhan: telefonun yanında mı?”

CEMRE:”en son efe can su döktü diye tamire yollamıştım.”

Korhan:”hassiktir ya bende yanıma almadım”

CEMRE:”ne yapacağız peki?”

Korhan:”ne yapacağız çaresiz sabahı bekleyeceğiz.”

CEMRE:”Firdevs Hanım merak etmesin?taksi falan bulamaz mıyız?”

Korhan:”yok ya o merak etmez .bu saatte de taksi bulacağımızı hiç sanmıyorum.“

CEMRE:” e otostop çeksek .”ortaya koyduğum bu fikir Korhanı düşündürmüştü.en sonunda kabul etti de arabadan indik.ormanlık alan olduğu için ve saat gece 23:00 olduğu için ufukta araba falan göremiyorduk.bekledik,bekledik,bekledik.ya gelen arabalar daha bize ulaşmadan başka yöne sapıyor,ya da önümüzden hızla geçiyor durmuyorlardı.çaresiz biraz daha bekledik.sonra gri bir ford gördüm.hemen okey işareti yaparak arabayı durdurmaya çalıştım.ve başarılı da oldum araba önümüzde durdu.iki tane Korhan yaşlarında oğlan kullanıyordu arabayı.bir tanesi camı açtı.Korhan hemen lafa girdi tabi.

Korhan:”iyi geceler kusura bakmayın sizi de yoldan alıkoyuyoruz ama bizim arabamız boz..”Korhan daha lafının bitirmeden camı açan çocuk lafa girdi.

Hasan: “ayyy! kıyamam ben sana şeker şey. çok tatlı değil mi tufan?”çocuk böyle ağzını eğe eğe,dudaklarını bükerek konuşuyordu.Korhan şaşkınlıktan  bense eğlenceden ölebilirdim.

Tufan:”ayyy! Evet çok tatlı. biz sizi bırakırız tatlı çocuk.hem sonra beraber bir şeyler içeriz olmaz mı?”Korhan deliye dönmek üzereydi.sesi çıkmıyordu ama surat ifadesi”siktirin gidin şurdan”der gibiydi.

Korhan:”gerek kalmadı birader sağ ol.”

Hasan:”ya ama…bak ısrar ediyorum.”

Tufan: “aynen ne olacak sanki elimize mi yapışır sizi eve bıraksak”.

Korhan:”siktir git lan şuradan.”Korhan’ın sözleri çocukları korkutmuştu.

Hasan:”ay terbiyesiz kaka adam seni. bas gaza aşkım gidelim biz eve.”

Tufan:”tamam tatlım” deyip gaza bastılar. Korhan sinirden kendi kendine konuşuyordu.

Korhan:” bir de tatlım diyor ya. koduğumun gayı.”

CEMRE: “ayyy! ama tatlım neden sinirlendin ki sen şimdi? Bize gidelim bir şeyler içeriz sakinleşirsin olmaz mı?”dedim az önceki çocuklar gibi konuşarak .onu sinir ediyordum .sözlerim üzerine dönüp bana baktı.

Korhan: “Cemre yapma Allah aşkına ya. geri zekalı birde tatlım diyor ya.”kahkahayı basmıştım.geceyi çınlatıyordu gülüşlerim.

Korhan:”tek çare artık sabahı beklemek” dedi. arabaya dönüyorduk.

CEMRE:” ne yapalım artık, mecbur kalacağız” arabaya bindik. beklemeye başladık. saatler geçmez oldu. müzik dinlemeye karar verdik.

CEMRE:”ayy!tatlım müzik açar mısın?”hala Korhan’a oynuyordum,yine sinirleniyordu.

BAKICIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin