-hatırlatma-
Cemre:"sabah için özür dilerim"dedim.Ayağa kalktım gidiyordum.
Korhan:"bende"...
Dedi.Çok şasırmıştım.Uyumuyor muydu?
Kapıyı aceleyle açıp çıktım. Çok utanmıştım. Sonuçta gecenin bir yarısı yatağına oturdum, üzerini örttüm, özür diledim. Hemen yatağıma geri girdim, gözlerimi sıkıca kapattım. Ertesi sabah erkenden kalkıp kahvaltıyı hazırladım. Firdevs Hanım yine çoktan çıkmıştı. Krep yapmıştım, jambonlu börek, kurabiyeler... Kahvaltıda her şeyden vardı. Bir kuş sütü eksikti desem yalan olmazdı doğrusu. Sonuçta daha kimin ne sevip ne sevmediğini bilmiyordum. Kahvaltıyı hazırladıktan sonra efe canı uyandıracaktım. Tunç benim uyandırmamı beklememişti bile. Efe can'ı uyandırmak üzere odaya girdim. İlk işim Korhan'a bakmak oldu. Bir kolu yere düşmüş, yatakta yayılmış uyuyordu. Efe canda aynı şekildeydi. Ee sonuçta kardeşlerdi aynı şekilde uyumaları normaldi. Sürekli beş dakika daha dese de en sonunda yataktan kaldırmayı başarmıştım efe canı. Sıra Korhan'ı uyandırmaya gelmişti Aslında bu ne kadar doğruydu bilmiyorum. Sonuçta kazık kadar herif. İstediği zaman kalkardı. Ama yine de denemekten zarar gelmez diye düşündüm. Yatağın yanına gittim, ona bakıyordum. Sonra yatağın kenarına oturdum, seslenmeye başladım.
CEMRE: "Korhan."biraz bekledim cevap vermesi için ama ses yoktu. Tedirgindim. Tekrar seslendim."Korhan".
KORHAN:"Cemre."şaşırmıştım. Ben olduğumu nasıl anlamıştı?"
CEMRE: "Ben olduğumu nerden anladın?"yatakta bana bakacak şekilde döndü, gözlerini açmadan cevap verdi.
KORHAN: "Dün gece kulağıma eğilip özür dilemiştin hatırladın mı? Ben o sesi hafızaya kazıdım, sence tanımamam mümkün mü? "deyip yataktan kalktı, bense söylediklerine cevap dahi verememiştim.
CEMRE:"Şeyyy..."
KORHAN: "Boş ver hadi kahvaltı yapalım."dedi odadan çıkıp doğruca mutfağa geçtik. Efe can ve Tunç bizi bekliyorlardı.
EFE CAN: "Neyde kaldınız yaa ajıktım."
CEMRE: "Ağabeyini kaldırmak çok da kolay olmadı efe cancım".Korhan bana tuhaf tuhaf bakıyordu. Acaba ukalalık mı yapmıştım? Omuzlarımı silkmekle yetindim. Uzun muhabbetli bir kahvaltı olmuştu.
EFE CAN: "Heyşey jok güjel olmuş jemye abla"
CEMRE: "Afiyet olsun efe canım"
TUNÇ: "Gerçekten ellerine sağlık. Her şey müthiş olmuş seni alan yaşadı valla" dedi gülerek. Lafının üzerine Korhan'ı bir öksürük tuttu.
CEMRE: "Yavaş ye. Helal. Helal" diyerek sırtına vurdum birkaç kez
KORHAN: "Yavaş vursana ya." Yine kızardığımı hissediyordum. Neden kızmıştı ki?
CEMRE:"Şey..."
TUNÇ: "Tamam ağabey sakin olun."
KORHAN:"Sen sus tunç!"haaaa! Şimdi anladım demek ki Tunç'un söylediklerine sinirlenip acısını benden çıkarttı. Bir dakika ya... Tunç'a neden kızdı ki?
Hafif tartışmalı da olsa kahvaltıyı sonlamıştık. Ve efe canın ısrarı üzerine yüzmeye kara verdik. Onlar bahçedeki havuza gittiler bende bulaşıkları yıkadıktan sonra yanlarına gidecektim. Bulaşıkları yıkarken Korhan'ın tunca neden böyle davrandığını çözmeye çalışıyordum. Sigarayı bıraktığı için mi? Tabi onunda etkisi var ama bu başka bir nedendendi. Anlayamamıştım. Çok geçmedi bulaşıkları yıkadım. Üzerimde ki önlüğü çıkarıp astım ve bahçeye çıktım. Tunç, Korhan ve efe can üçü de suda deli gibi eğleniyorlardı. Bense uzaktan onlara bakınıyordum. Fark ettim de Korhan'ı sanırım ilk defa bu kadar rahat görüyordum. Birbirlerine su atıyorlar, çığlıklarla oynuyorlardı. Bir ara Korhan la göz göze geldik. Islak turuncu saçları yüzüne düşmüş, buğulu mavi gözlerle bana bakıyordu. Bir asırdı sanırım bakışmamız ya da bir dakika. Islak thisörtünü çıkardı ve bana fırlattı.
CEMRE:"Hey! Ne yapıyorsun sen?"dedim, gülüyordu.
CEMRE:"Bak bir de pişkin pişkin gülüyor."yanına gittim. O havuzun mermerlerine tutunmuş bana bakıyordu, ben de ona.
CEMRE:"Thisörtünü bana neden attın bak ıslandım, ve üstelik yedek formam da yok."
KORHAN: "Amma uzattın be!"
CEMRE:" Uzattım mı? Ya ıslandım diyorum ve başka üniformam yok anlamıyor musun?"
KORHAN: "Sen ona ıslanmak mı diyorsun? Bak ıslanmak böyle olur "dedi beni kolumdan tutup havuza çekti. Artık havuzdaydım. Suyun etkisiyle yüzüme gelen saçları geri atıp ve Korhan'a bakıyordum.
CEMRE: "Ne yaptığını sanıyorsun sen? Ha?"
Kolumdan tutup beni suyun içinde kendine çekti.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
bi bölüm sonu daha :) geç yazdığım için kusura bakmayın :) kocaman öpücüklerrrrrr :)