5.bölüm "yakalandık!!!"

13.3K 511 25
                                    

Tepemize dikilmiş sinirli gözlerle bize bakıyordu. O an fark ettim Korhan hala koynumda uyuyordu. Gözlerimi kırpıştırarak ona baktım.

TUNÇ:” Bütünleşmişsiniz maşallah.”

CEMRE: “Tunç sessiz ol. Uyandıracaksın.”

TUNÇ: “Ah kıyamazmış bir de.”

CEMRE:”Tunç uyandıysan salona git. Efe canı da Korhan’ı da uyandıracaksın.”

TUNÇ: “Aman be” deyip salona indi. Neden bu kadar sinirlenmişti? Anlayamadım. Sonra tekrar Korhan’a döndüm. Aynı şekilde uyuyordu.

CEMRE:”Öküz” bekledim ses yok. Yeniden seslendim tabi bu arada hala sarılıyordum ona.

CEMRE: “Eşek…”yine ses yoktu.”Sığır”

KORHAN:”Efendim maymun”

CEMRE:”Bir çiftlik dolusu havyan adı saydım sığır deyince uyandın demek ki bundan sonra sana sığır demeliyim. Yoksa uyanacağın yok.”

KORHAN:”Sen hep benimle uyu da ne dersen de razıyım. Sığır da olur at da olur. İstersen ali babanın çiftliğinden başla.”gülüyordu.

CEMRE:”Hatırlar mısın bir zamanlar yatağa yastıklardan sınır yapmıştık?”

KORHAN: “Hatırlıyorum.”

CEMRE:”Güzel. Peki neden öyleyse üzerimde yatıyorsun?”

KORHAN:”Peki sen bana neden sarılıyorsun?”

CEMRE:”Ben sana sarılmıyorum ki sadece üzerine kolumu koydum o kadar.”

KORHAN: “Bende senin üzerinde yatmıyorum, aşık olduğum koku bu taraftan geliyordu bu tarafta uyudum bende.”

CEMRE:”Yalancı.”

KORHAN:”Evet yalancıyım. Hep de çok pis.”

CEMRE:” Hani bıraksan da kalksam artık”

KORHAN: “Tamam kalk ama bırakmayayım”

CEMRE:” Kalkayım ama seni bırakmayayım. Aynı anda kahvaltı da hazırlayım istiyorsan? ”

KORHAN:” Valla müthiş olur.”itekliyordum onu, ıslarla daha sıkı sarılıyordu. İterken birden geri çekildi, tiki olduğunu fark ettim.

CEMRE:”Senin tikin mi var?”

KORHAN: “Evet.”gözlerimi kıstım, kafamı sağa sola sallamaya başladım. Bir yandan da sırıtıyordum. Ne yapacağımı az çok tahmin eder gibiydi.

KORHAN: “Sakın. Cemre sakın. Dokunayım deme.”

CEMRE: “Bana ne sende üzerimde uyumasaydın” deyip birden üzerine atladım. Yatakta altımda kalmıştı. Deli gibi gıdıklıyordum onu, bir yandan da kahkahalar atıyordum. Efe can uyanmıştı. Ben gıdıklarken o nefes nefese altımda kıvranıyordu.

Korhan: “Çağ… Lan! Kalk… Efe can bir şey yap. Lan!!! Oğlum… Cemre! Yapma. Yeter!!”ben iyice kahkahalara boğuldum.Birden efe can da yatağa geldi. Oda ağabeysini gıdıklıyordu. Gözümde o an mutlu bir aile tablosu oluştu. Kocam, oğlum ve ben…  vay! Bu iyi olurdu. Boş bulunduğum bir anda ki bu hayal kurduğum andı Korhan üzerime çıkmıştı.

Korhan:” Gün intikam günüdür.”deyip pis pis gülüyordu. Eline aldığım yastıkla ona vurmaya çalışıyordum ama bu zordu. Efe can ağabeyinin sırtına tırmanmış onu durdurmaya çalışıyordu. Kahkahalar sayılamayacak kadar çoktu. Nefesini yüzümde hissediyordum, gözlerini üzerimde… O sırada tunç içeri girdi. Tabi bizi böyle görünce şok oldu falan. Korhan da bende nefes nefese kalmıştık. Sırt üstü yatağa uzandı Korhan. Tunç hala anlamsız gözlerle bize bakıyordu.

TUNÇ:” Ne yapıyorsunuz lan siz?”

Efe can: “Abimi gıdıklıyoyuz tunj abi.Jok eyenceli .”

TUNÇ: “Belli belli birileri bayağı keyif alıyor baksana.”

Korhan: “Tunç hayırdır?”

TUNÇ: “Yok bir şey ağabey. ”

Korhan: “Bende öyle tahmin ediyordum.”yine utanmıştım. Yataktan kalkıyordum ki Korhan kolumdan tutup tekrar yanına çekti. Anlamamıştım. Tunç iyice sinirlenip odadan çıktı.

CEMRE: “Şey. Kolumu alabilir miyim?”gülüyordum, gülüyordu.

Korhan:” Ne demek tabi ki alabilirsiniz”

CEMRE: “Tunçla aranızda bir sorun mu var?”

Korhan: “hayır sanmıyorum.”

CEMRE: “Peki öyleyse ben kahvaltı hazırlayım.”

Efe can:” Bugün pikniğe gideyimi jemye?”

CEMRE:”Bilmem. Gidelim mi Korhan?”gülüyordu. anlamamıştım, kaşarlımı çattım.

CEMRE: “Ne oldu?”

Korhan: “Hiç. Bana sorman hoşuma gitti de ona gülüyorum.”

CEMRE: “Tamam vazgeçtim sormuyorum.”

Korhan: “Artık çok geç. Pikniğe gidiyoruz.”önce Firdevs Hanımı arayıp izin aldık, piknik sepetini çoktan hazırlamıştım. üzerime şortumu ve kısa kollu bir badimi giyip saçlarımı toplamıştım. sıra efe can’ı giydirmeye gelmişti.odasına gittim.yatağın üzerine oturmuş Korhan’la bir şeyler konuşuyorlardı.sırtı bana dönüktü Korhanın.içeri girdiğimi fark edince arkasını döndü,bana bakıyordu.yatağa doğru yürüdüm.

CEMRE:”efe can hadi oğlum üzerini giydireyim”

Korhan: “oğlum derken? “

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

vee bir bölüm sonu daha... hepinizi kocamannn öptüm :)

BAKICIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin