Na srázu stála mladá dívka a pozorovala malebný západ rudě žhnoucího slunce.
Bylo jí čtrnáct let. Měla tmavě hnědé vlasy až pod zadek, hnědé šaty s hodně krátkým rukávem, vytetovaný znak štíra na levém předloktí a zeleno modro šedé oči se žlutým lemováním kolem zorničky.
Byla to Stela Teach, dcera Angeliky Teach a kapitána Jacka Sparrowa. Žila s Angelicou v přístavním městečku ve Španělsku. Měla svůj život ráda, protože jí nic nechybělo. Nevěděla proč, ale od mala měla moře ráda, prostě ji tam něco táhlo. Angelica moc dobře věděla proč ji to tam táhne. Zdědila to po svém otci, kapitánu Jacku Sparrowovi. Stela moc nevěděla kdo to je, jediné co znala, bylo jeho jméno.
Stela pozorovala západy slunce každý večer. Byli tak překrásné a uklidňující. Byl to vždy nádherný konec dne.
,,Stelo, pojď domu, je večeře," volala Angelica na Stelu. ,,Už jdu matko," zavolala Stela zpět na Angelicu. Ještě naposledy se podívala na západ slunce a běžela domů.
,,Ahoj matko," řekla Stela a objala Angelicu a ta jí objetí oplatila. Stela byla to jediné co Angelica měla nejradši.
Měli menší cihlový dům se dvěma patry. Dole byla větší kuchyně se stolem a židlemi a obývák s menším stolkem, dvěma židlemi a krbem. Nahoře byli dvě malé ložnice. Angelice i Stele to bohatě stačilo. Angelica pracovala jako švadlena a Stela jí s tím ochotně pomáhala.
Angelica nalila Stele a sobě talíř zeleninové polévky. Pak si sedla se Stelou ke stolu, pomodlili se spolu a daly se do jídla. Stele bylo hloupé se furt modlit před jídlem, protože na boha nevěřila, ale před matkou to nikdy nezmiňovala.
Angelica bývala jeptiška ve španělském klášteře, ale pak ji využil ten bastard Jack Sparrow, proto odešla z kláštera. Poté se s Jackem a jejím otcem plavila k Prameni mládí, kde Jack jejího otce zabil a Angelicu nechal na pustém ostrově. Angelica mu říkala, že s ním čeká dítě, ale Jack jí nevěřil. Angelice trvalo hodně dlouho než se z ostrova dostala. Stela se narodila týden po tom co se dostala domů. Když byla Stela malá hodněkrát přemýšlela, že by se do kláštera vrátila i se Stelou, ale když ji viděla jak si venku hezky hraje a představa, že by takovéto hravé dítě zavřela na celý život do kláštera je zdrcující, proto se tam nikdy nevrátila.
,,Zlato?"
,,Ano, matko?"
,,Potřebuju, abys mi dnes pomohla zašít další oblečení, protože je ho dneska moc a já musím došít šaty."
,,Jistě... a... zaplatili ti už předem?"
,,Dneska výjimečně ano."
,,Tak aspoň jednou něco dobrého," řekla s líbezným úsměvem Stela.***
Po moři plula největší hrozba v celém Karibiku. Velká černá loď s černými plachtami a pirátskou vlajkou Černá perla s tím nejhorším pirátem, kapitánem Jackem Sparrowem, který právě se svou posádkou vydrancoval jeden z přístavu.Jack seděl ve své kajutě a díval se do map, ale došel mu rum. ,,Kruci, už zase," řekl opilým tónem a šel do podpalubí pro rum.
V prvním patře podpalubí byli opilý a chrápající piráti. Jack se na chvíli zastavil, přejel celé patro pohledem, ale pak šel dál dolů k zásobám rumu.
Došel na místo kde je rum, ale našel tam jen korýše, stonožky a dopis.
Sparrowe, nezapomněl si na něco? Já i Kraken jsme zpět. Ty a Turner jste mi pili krev dlouho, teď je čas na zúčtování!
Davy Jones
To byl obsah dopisu. Jackovi se naježily vlasy strachem. Co bude teď dělat? Byla jen jediná možnost, a to že popluje za Shansou.
ČTEŠ
Piráti z Karibiku - Návrat Krakena
FanfictionDavy Jones i s krakenem je zpět a jde po Willovi a Jackovi. Jediné co může zastavit krakena je zpěv mořské panny. Jedna napůl mořská panna je Stela dcera Jacka Sparrowa, která žije se svojí matkou ve Španělsku. Je to Jackova a Willova poslední záchr...