Z lodi na ostrov

367 15 9
                                    

Bílo před očima se měnilo na černou a Stela se sesypala na zem.

Jack ihned skočil ke Stele a opřel ji o zeď v cele. ,,Stelo, prober se!" říkal, když ji jemně plácal po tváři, v naději, že se probere. Stela jen bolestně zasípala a hlava jí spadla na stranu. ,,Matko... kde... jsi?" blouznila Stela. Jack si toho nevšímal a radši se podíval na její rameno. Krev tekla všude a nedala se zastavit. ,,Kruci! Kruci!" nadával potichu Jack. Neměl nic, čím by to zastavil ani obvázal. Pak si ale všiml obvazů na Steli druhé ruce. Na nic nečekal a začal je rychle sundávat. Utrhl si kousek košile a přiložil ho na ránu, kterou obvázal. Kus košile sice rychle prosakoval, ale bylo to mnohem lepší než předtím. Stela se zavrtěla a otočila se na bok.

Jack si trochu oddychnul. Sundal si kabát a přikryl jím Stelu. Rozhlédl se po cele a celém podpalubí. Bylo přesně takové jak si ho pamatoval. Zchátralé tak, že byl zázrak, že se ještě nerozpadlo i s celou lodí.

Celou noc Jack nespal a ani to neměl v plánu. Potřeboval vědět, jak se odsud dostat a hlavně co má Jones za lubem. Seděl opřený o zeď vedle Steli, zkřížené ruce na prsou a klobouk měl přetažený přes oči. ,,Tati?" ozval se hlas rozespalé Steli. Jack jen otočil hlavu ke Stele. ,,Hm?" zamručel. Stela se začala opatrně zvedat do sedu, přičemž jí Jackův kabát sklouzl do klína, ale okamžitě sykla bolestí. Podívala se na své krvavé a obvázané rameno. ,,Co... se stalo?" zeptala se zmateně Stela. ,,Ty si nic nepamatuješ?"
,,No... že do mě ta chobotnice zabodla kord."
,,A dál?"
,,To... je myslím vše."
,,Vážně? Nic víc?"
,,Ne, co se stalo?"

Jack chvilku váhal, jestli jí o tom má říct nebo ne, ale nakonec za něj rozhodlo jeho flegmatické já. ,,Probrala se v tobě mořská panna a kousla jsi jednoho piráta do krku," řekl s naprostým klidem, jakoby se nic nestalo a otočil hlavu zase dopředu. ,,Cože?!" řekla zděšeně Stela. ,,Neslyšela jsi? Říkal jsem..."
,,Probudila jsem v sobě zrůdu!"
,,Hm."
,,A málem jsem někoho zabila!"
,,Už to tak bude."
,,To mi na to víc neřekneš?!" zeptala se podrážděně Stela. Jackovo flegmatické já jí lezlo na nervy. Jack jen Stele rozcuchal trochu vlasy - jako když hladí psa. ,,Hodná holka, dobrá práce, princezno," řekl Jack nezaujatě.

,,Už mi lezeš na nervy!" řekla naštvaně Stela a sykla bolestí, která jí projela ramenem. Jack se jen uchechtl. ,,Ty mně taky, princezno."
,,Kdyby jsi mě neunesl, byli bysme šťastný oba dva!"
,,To není tak úplně pravda, princezno. Kdybych tě neunesl, tak bych neměl na Krakena žádnou zbraň. A já se mám celkem rád a mimo to, ty by jsi nepotkala Johnnyho. A jak tak koukám, tak to nevadí, že jsi zrovna jeho potkala, co?" Stela se začala červenat a odvrátila od Jacka hlavu.

,,Radši by jsi měla spát," řekl Jack. ,,Proč?" zeptala se Stela a podívala se na Jacka. ,,Protože je už pozdě a malé děti by měly už dávno spát."
,,Ale já už nejsem malá! V mém věku mají ženy ve Španělsku manžela... někdy i děti."
,,Jak jsem říkal, u mně na lodi ne!"
,,Ale my nejsme u tebe na lodi."
,,To je fuk. Jsem ještě mladej na to být děda a ty matka."
,,Já ani dítě nechci a i kdybych ho měla, ty by ses k němu nepřiblížíl nejmíň na dva metry."
,,Až takhle blízko bych mohl?"
,,Ah! Ty jsi strašný, víš to?!"
,,Ty taky, zlatíčko, a teď už jdi spát."
,,Myslíš, že mám teď na spánek pomyšlení?!"
,,Buď v klidu, jsem tu s tebou."
,,No právě." Jack Stele věnoval naštvaný pohled, ale Stela se tomu jen trošku zasmála. ,,Vtipné, princezno. A teď spát!"
,,Nejde to! Teď na spánek fakt nemám náladu!"
,,Chceš pomoct?"
,,Ne, díky! Ty jsi se napomáhal víc než dost!"
,,Jak myslíš, princezno."

Stela Jackovi už neodpověděla, místo toho zírala na jeho kabát ve svém klíně. Chtělo se jí spát, ale bála se, co bude teď. Jones věděl, že ona je jediná, která dokáže zastavit Krakena, takže pochybovala, že ji Jones pustí.

Piráti z Karibiku - Návrat Krakena Kde žijí příběhy. Začni objevovat